فرصت مطالعاتی برای هنرمندان در موسسه TED

به گزارش گالری آنلاین؛ TED یک فضای جدید در نیویورک برای یک دوره اقامت به شما پیشنهاد می دهد. دوره TED در پی جستجوی افراد خلاقی است که باور دارند کار آنها شایسته این است که بیشتر در معرض نمایش قرار بگیرد و بتواند از تعامل میان رشته ای بهره مند شود. تیم TED به هر رزیدنت فرصتی برای توسعه ایده اش برای 4 ماه با پشتیبانی تیم خود می دهد. در صورت انتخاب به شما یک فضای اداری، کمک های فنی و یک شانس برای ارائه ایده خود در تئاتر TED داده خواهد شد.

درخواست دوره TED

آخرین مهلت ارسال درخواست : 24 فوریه 2016
(اتمام مهلت ارسال درخواست)

درباره دوره TED

برنامه دوره TED محل پرورش ایده برای دستیابی به موفقیت است. برنامه رایگان است و از طریق درخواست رقابتی نیم سالانه برای عموم امکانپذیر است. افرادی که به عنوان رزیدنت های TED انتخاب می شوند 4 ماه در مقر TED در نیویورک روی ایده خود کار خواهند کرد. ممکن است عده ای یک اثر هنری، یک مقاله، یک نظریه شگفت انگیز تولید کنند. دوره بهار از اول آپریل تا 31 جولای 2016 برگزار می شود. TED برای شما یک فضای کاری زیبا شامل یک میز استیل، صندلی کار ارگونومیک و دسترسی به اینترنت پرسرعت فراهم خواهد کرد. منابع مشترک شامل یک مکان کوچک عایق صدا و پشتیبانی فنی خواهد بود. رزیدنت ها در دفتر پرجنب و جوش TED ساکن خواهند شد و از مربیگری و تمرینات در خانه تئاتر TED بهره مند خواهند شد.

همچنین ممکن است که رزیدنت ها فرصت داشته باشند که در کنفرانس های TED و دیگر رویدادها شرکت کنند. دوره TED هزینه های مسافرت و زندگی را تقبل نمی کند.

چه کسانی می توانند درخواست کنند؟

هر فرد 21 ساله و بالاتر واجد شرایط خواهد بود. مهم نیست که شما کجا به مدرسه رفته اید. ما در جستجوی تخصص و اشتیاق هستیم. TED به طور کلی متفکران، سازندگان، مخترعان، فیلمسازان، عکاسان، نوازندگان، هنرمندان، دانشمندان، کارآفرینان، سازمان های غیر دولتی و فعالان اجتماعی را مورد توجه قرار می دهد. ما عاشق این هستیم که شگفت زده شویم! شما نیاز خواهید داشت که به خوبی با دیگران در تعامل باشید.

فرآیند انتخاب

ما رزیدنت های TED را براساس قدرت ایده شان، شخصیت و توانایی آنها برای به وجود آوردن یک چشم انداز تازه و سهم مثبت آنها برای جامعه متنوع TED انتخاب خواهیم کرد. هیچ الگوریتمی استفاده نمی شود. پس از اینکه منابع بررسی شدند، مسئولان برنامه انتخاب های نهایی را انجام خواهند داد. آنها که به عنوان رزیدنت TED انتخاب شدند حدودأ در اوایل مارچ مطلع خواهند شد و دوره از اول آپریل شروع خواهد شد.

چگونگی درخواست

لطفأ اطلاعات مورد نیاز در فرم را فراهم کنید. علاوه بر این جزئیات اولیه، شما باید به سوالات تشریحی به صورت کوتاه پاسخ دهید، منابع را آماده کنید و یک ویدئو کوتاه از خودتان آپلود کنید.

لینک فرم درخواست

logo-samandehi