فراخوان اقامت هنرمندان در فرانسه

به گزارش گالری آنلاین هدف برگزاری این دوره حمایت و تشویق هنرمندان بین المللی و نویسندگان برای تبادل ایده ها و اشتیاق آنها برای کارهای صلح آمیز خلاقانه در Le chatelete می باشد.

رشته ها : طراحی، نقاشی، فیلم ، ادبیات ،عکاسی ، رفورمنس، مجسمه سازی ،کار با چوب

مدت زمان : دو هفته الی 3 ماه

زبان : انگلیسی ، فرانسوی

محل اقامت محوطه ی بزرگی از یک باغ با منظره ی کوه و فضاهای اشتراکی در یک ساختمان برای هنرمندان است .

هنرمندان امکان استفاده از کارگاه و برگزاری ورک شا در طول دوره را خواهند داشت.

اطلاعات اقامت :

این پروژه ی اقامتی ماندن در یک کلبه ی لوکس واقع درگوشه ی دنج روستای bonnevaux است که دورتادور آن زمین های کشاورزی است.در این مکان پنج اتاق با اتاق نشیمن اشتراکی با 18 مترمربع مساحت با بالکنی در روبرو و امکانات آشپزخانه و اتاق لباسشویی قرار دارند.

اتاق ویژگی های خاص خود را دارند که قیمت های آنها در فرم رزرو موجود هستند.نزدیک ترین شهر با امکانات فروشگاه ،بار و رستوران در فاصله ی 5.3 مایل در La Vallee قرار دارد .

اطلاعات تکنیکی :

اتاق های مبله با اندازه های مختلف هستند که یکی از انها باحمام خصوصی و چهار تای دیگر هر کدام دو در دو با حمام مشترک هستند

خدمات میزبان :

نقل و انتقال از ایستگاه قطار Thonon les bains .دارای wifi ،سینما خانگی ، نظافتاتاق ها، خرید هفتگی از سوپرمارکت.

هزینه ی پرداختی هنرمند:

بیمه ی نقل و انتقال ، غذا ، اقامت، مسافرت و سلامتی بر عهده ی هنرمند است .

هزینه ها براساس اتاق تغییر میکند و با واحد یورو برای هر شخص محاسبه میشود از 300 یورو تا 800 یورو برای دو هفته یا 550 یورو تا 1500 یورو هزینه ی ماهانه می باشد . اتاق های تک نفره قابل رویت از وبسایت این موسسه با جزییات کامل در فرم رزرو می باشند.

فرد همراه: 250 یورو دو هفته و 500 یورو هر ماه است. ودیعه باید 6 هفته قبل از شروع برای رزرو پرداخت شود.

Le charlete با منظره ای زیبا از کوه و پر از انرژی مثبت در محوطه ی قصری از قرون وسطی که در 1555 تخریب شده بود قرار دارد.تمام محوطه با این نام دارای ساختمان های قدیمی است که در آن نبردهایی اتفاق افتاده است.این منطقه دارای الهامات ذهنی و بصری با دریاچه ای خیره کننده و منظره ی کوه، پوشش گیاهی و حیوانی بومی، قلعه ی تاریخی و روستایی تاریخی و بسیاری فروشگاه متنوع محلی میباشد.

نزدیک به مرزهای سویس ، ایتالیا و آلمان است که با فاصله ی یک ساعته از فرودگاه یا ایستگاه قطار گنوه و یا فاصله ی 25 دقیقه ای از ایستگاه قطار Thonon در دریاچه ی گنوه می باشد . با ماشین نیز مسیر قابل دسترسی است.

فرصت ارسال درخواست: از آوریل تا نوامبر

راهبردهای درخواست:

مستقیما از سایت موسسه اتاق رزرو کنید و رزومه خود را در یک فایل ورد با اطلاعات کامل و دقیق اقامت و گزیده ای از کارها با فرمت jpeg و یک فیلم کوتاه با لینک یا وبسایت شخصی ارسال نمایید.

آدرس LE CHALETE -74360 BONNEX- FRANCE

www.chalet-chalete.com

Email: info@chalet-chalete.com

Tel:+33(0)450736948

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

http://artrubicon.com/wp-content/uploads/CHATELET-RESIDENCY-FORM.pdf

تهیه و تنظیم خبرنگار گالری آنلاین آیسان کریملو

logo-samandehi