گالری خط سفید برگزار کرد؛ مراسم تقدیم هدایای هنرمندان به بازماندگان حادثه پلاسکو

مراسم یادبود شهدای حادثه پلاسکو در عصر روزهای 23 و 24 تیرماه در محل گالری خط سفید با حضور بازماندگان حادثه و هنرمندان برگزار شد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی گالری خط سفید، نمایشگاه پلاسکو در تاریخ 6 الی 10 اسفند 1395با همراهی 231 هنرمند و نمایش 242 اثر و فروش 65 اثر برگزار شده بود که درآمد حاصل از فروش آثار در مراسمی به بازماندگان حادثه پلاسکو تقدیم شد.

در شروع مراسم ، مدیریت گالری خط سفید، جلال دمیرکل، به حضار خیرمقدم گفته و ضمن اظهار همدردی با بازماندگان، از پیش آمدن چنین حادثه دلخراشی اظهار تاسف نمودند.

سپس هادی جمالی، استاد پیشکسوت هنرهای تجسمی، در سخنرانی خود با تجلیل از فداکاری آتش نشانان و جایگاه آنها در جامعه سخن گفت و حمایت سازمان زیباسازی شهر تهران را در این رویداد خداپسندانه گویا شد.

وی در ادامه از هنرمندانی که در ارائه آثارشان در نمایشگاه پلاسکو و اهدای عوائد آن به خانواده آتش نشان پیشقدم بودند، سپاسگزاری کرد.

نماینده بازماندگان نیز ضمن تقدیر از این حرکت انساندوستانه ابراز رضایت نموده و احساسات حضار را برانگیخت.

در پایان کلیه ی وجوهی که از فروش آثار هنری بدست آمده بود به تعداد 11 همسر و تعداد 13 نفر از والدین خانواده آتش نشانان توسط هنرمندان تقدیم گردید.

حضور گرم بازماندگان آتش نشان در کنار هنرمندان و گفتگو با یکدیگر فضای گالری را بسیار تلطیف کرده و در انتهای مراسم ، خانواده آتش نشانها و هنرمندان با روحیه ای بالا گالری را ترک نمودند.

logo-samandehi