"گلهای ونوس" در فرهنگسرای ملل


"گلهای ونوس" عنوان نمایشگاه گروهی نقاشی گروه هنری ونوس است که از روز یکشنبه 20 آبان ماه در فرهنگسرای ملل برپا شد.

طاهره نامدار از هنرمندان شرکت کننده در نمایشگاه "گلهای ونوس" است که ازسال ۹۰ به طور جدی فعالیت خود را آغاز کرده و مشغول به فعالیت زیرنظر استاد سیده زینب زمانی هستند.

این هنرمند نقاش، احساسی که به مرحله ظهور رسیده و برای تعالی خود و جامعه تصمیم به نمایش گذاشتن آن گرفته ایم، بهره های مادی و معنوی که در پس نمایشگاه برای هنرمند اتفاق میفتد، تجربه کاوش و حرکت درفضای متفاوت و امید برای اتفاقات خوب در هنر، کار و ارتباطات را از اهداف برگزاری این نمایشگاه اعلام کرد.

وی همچنین سبک آثار را امپرسیون-تاش قلم و تکنیک آثار را اکریلیک، رنگ روغن و پاستل روغنی بیان کرد.

نامدار دیدگاه گروه بر روی طبیعت و گل را علت انتخاب عنوان نمایشگاه دانست و همچنین صفای روح، بی غل وغش بودن و داشتن ذات هنری، پشتکار و تلاش برای رسیدن به آنچه که توانمندی و لیاقت آن را دارند را معیار انتخاب هنرمندان این مجموعه اعلام نمود.

در این نمایشگاه آثاری از طاهره نامدار، عطیه همتی، فهیمه وفایی، محبوبه نجفی و ندا داوودآبادی به نمایش گذاشته شده است و حراج آثار نقاشی
(گروه هنری ونوس) نمایشگاه گلهای ونوس با هدف کمک به خانواده های بی سرپرست تا 25 آبان ماه از ساعت ۹ الی ۲۰ در گالری شماره دو فرهنگسرای ملل واقع در بوستان قیطریه ادامه خواهد داشت.

logo-samandehi