نمایش "آپامه" در گالری خورشید


"آپامه" عنوان نمایشگاه گروهی نقاشی است که با گردآوری بهناز راد حسینی از روز جمعه 25 آبان ماه در گالری خورشید افتتاح شده است.

آناهید فرمانی، آزاده سلطانی، بهناز عیسی زاده، خشایار یوسفی، زهره شابداقی، ساناز مشیرآذین، شیدا عظیمی، شیما نیک سا، شبنم قربانی، علی علوی، فرحناز عرب، کوثر طباطبایی، مریم صفازاده، مژده ایران پور، مریم حسنی، مرضیه احمدیان و مهرانا سلجوقی از هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.

بهناز راد حسینی کیوریتور نمایشگاه آپامه در رابطه با هدف از جمع آوری این مجموعه بیان کرد: هدف اصلی از ارائه این آثار و تشکیل این نمایشگاه آشنایی مردم با نسل جدید هنرهای تجسمی بوده است.

وی با ضمن اعلام مدت 6 ماهه برای زمان سپری شده تا برپایی نمایشگاه درمورد تعداد، ابعاد، سبک و تکنیک آثار ارائه شده در نمایشگاه نیز گفت: تعداد آثار این نمایشگاه ۴۱اثر با ابعاد متفاوت است که با سبک آبستره و انتزاعی می باشد و تکنیک میکس مدیا اجرا شده اند.

راد حسینی علت انتخاب عنوان "آپامه" و مفهومی که هنرمندان به دنبال انتقال آن به مخاطب بوده اند را اینگونه بیان کرد: آپامه به معنای خوش آب و رنگ و زیباست و اوج زیبایی یک اثر را توصیف میکند.

وی در آخر افزود: هنرمندان این مجموعه از میان هنرمندانی جوان؛ پرانرژی و پر از خلاقیت انتخاب شده اند.

نمایشگاه "آپامه" تا پایان آبان ماه از ساعت 16 الی 20 دایر خواهد بود و علاقه مندان جهت بازدید از آثار می توانند به گالری خورشید واقع در خیابان آفریقا (جردن)، بالاتر از پمپ بنزین، کوچه تور، پلاک 70 مراجعه نمایند.

logo-samandehi