نمایشگاه خوشنویسی «رندان تشنه‌لب» در گالری مجازی رسانگار

نمایشگاه خوشنویسی «رندان تشنه‌لب» با آثاری از حامد توسلی به مناسبت ایام محرم در گالری مجازی رسانگار به نمایش در می‌آید.

به گزارش روابط عمومی فرهنگ‌سرای رسانه، «رندان تشنه‌لب» سومین نمایشگاه گالری مجازی رسانگار فرهنگ‌سرای رسانه با نمایش آثار خوشنویسی حامد توسلی به مناسبت ایام عزاداری محرم یکم تا یازدهم شهریورماه در سایت و اینستاگرام فرهنگ‌سرای رسانه به نمایش در می‌آید.

حامد توسلی متولد ۱۳۵۷ در تهران است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد ارتباط تصویری، مدرک ممتاز ثلث و نسخ از انجمن خوشنویسان ایران و گواهی‌نامه هنری ۲۰ سال فعالیت در زمینه خوشنویسی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

توسلی از اساتید دانشگاه بوده و کسب رتبه اول جشنواره هنر و ادبیات دینی در سال ۹۵، مقام دوم خوشنویسی خط ثلث در جشنواره هنر و ادبیات دینی در سال ۹۳، رتبه سوم جشنواره خوشنویسی شمسه در سال ۹۲ برخی از افتخارات او است.

ا‌و مدیر عامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت حامی نور علوی، عضو هنری سازمان ارتباطات اسلامی است. او تاکنون در بیش از ۲۰ اجرای زنده در ایران و سایر کشورهای جهان حضور داشته است و بیش از ۵۰ نمایشگاه گروهی و انفرادی برپا کرده است.

برای بازدید از این نمایشگاه یه سایت رسمی فرهنگ‌سرای رسانه resaneh.farhangsara.ir و صفحه رسمی این مرکز در اینستاگرام @farhangsararesaneh مراجعه کنید.

لازم به ذکر است گالری مجازی رسانگار با هدف حمایت از هنرمندان فراخوانی را ویژه هنرمندان حوزه تجسمی منتشر کرده است. برای نمایش آثار خود در این گالری مجازی رزومه و نمونه آثار خود را به نشانی resanegarartgallery@gmail.com ایمیل کنید یا از طریق نرم‌افزار واتس‌اپ به شماره تلفن ۰۹۲۲۳۶۷۶۸۰۱ ارسال کنید.

logo-samandehi