محصول جدیدی از چمدان های مشهور daniel arsham

هنرمند آمریکایی daniel arsham با همکاری RIMOWA یکی از چمدان های پرطرفدار را از آرشیو مشهور خود به چرخه ی تولید بازگرداند.

به گزارش گالری آنلاین، این هنرمند آمریکایی ‘eroded suitcase’ را با الهام گرفتن از برندهای تولید کیف های دوربین مسافرتی چند دهه ی گذشته به تعداد محدود، مجددا طراحی کرد.

این محصول به عنوان یک جزء کلکسیون شده به همراه دستکش های طراحی شده با دست عرضه میشود. از هنر مجسمه سازی نیز در نسخه ی بازسازی شده ی این محصول استفاده شده و در این اثر الهام بخش بوده که باعث خلق یک کار کلاسیک از RIMOWA شده است.

مانند مجموعه fu ture relic 2013-2018 که آرشام در آن انواع مختلفی از عناصر روزانه را به عنوان کشفیات باستان شناسی در زمان آینده در جهانی موازی تصور می کند. به نظر می رسد آثار هنری RIMOWA eroded suitcase به گونه ای طراحی شده که گویی از خاک و آوار بیرون آورده شده است.

در کنار کارهای مشابه، eroded suitcase به قالب کوچکی از آلات موسیقی، از جمله کیبورد متصل می شود، که مانند یک جنس فرسوده به نظر می رسد، مثالی از این مسئله که فناوری های جدید امروز چقدر به سرعت می تواند منسوخ شود.

مجموعه های future relic نیز شامل چندین فیلم است که آرشام با همراهی بازیگرانی ازجمله james franco، juliette lewis و mahershala ali در رابطه با همین موضوع تولید کرده است.

logo-samandehi