آیا پرینت سه بعدی می تواند باعث پایداری صنعت مد شود؟

کیف بازیافتی Reusable Bag طراحی شده توسط Malinko Design، بر خلاف کیف‌های دستی معمولی ساخته شده از چرم یا چرم گیاهی PU، تولیدی عجیب اما قابل توجیه با استفاده از چاپ سه بعدی از نایلون است.

به گزارش گالری آنلاین، نایلون در برابر سایش و پارگی بسیار مقاوم‌تر است و اگر آسیبی به آن وارد شود، می‌توان آن را به راحتی با پرینت سه بعدی یا حرارت برطرف کرد! با این حال، آنچه در مورد کیف قابل توجه است طراحی آن است. بدنه آبی پررنگ جذاب و بند نارنجی زنجیری که مطمئناً توجه هرکسی را به آن جلب می کند!

از آنجایی که طراحی این کیف سخت و مقاوم است و با دری لولایی باز و بسته می‌شود، انعطاف پذیری سایر کیف‌ها را ندارد و باعث می‌شود سبک سفر کنید و فقط لوازم ضروری خود را در آن قرار دهید.

چیزی که در مورد کیف نسبتا جدید Malinko Design قابل توجه است این است که این کیف را با مد پیش می برد و سبکی جدید و روش ساخت جدیدی را آزمایش می کند. هر کیف با استفاده از فناوری های چاپ سه بعدی ساخته می شود که به طور قابل توجهی زباله کمتری نسبت به تولید چرم و پارچه معمولی تولید می کند. کیف‌ها سفارشی ساخته می‌شوند، موجودی کالا کاهش می‌یابد، و تولید آن حدودا دو هفته طول می‌کشد.

logo-samandehi