آغاز فروش آنلاین آثار هنری نمایشگاه 7/3 ریشتر به نفع زلزله زدگان کرمانشاه

گالری خط سفید در راستای کمک به مردم آسیب دیده در زلزله کرمانشاه با همکاری رسانه هنرهای تجسمی گالری آنلاین، آثار نقاشی و حجمی را که هم اکنون در گالری خط سفید تحت عنوان 7/3 ریشتر، به نمایش درآمده را به صورت آنلاین نیز به فروش گذاشته است.

به گزارش گالری آنلاین، هم اکنون نمایشگاهی با هدف حمایت از آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه و با حضور هنرمندان و چهره های بنام کشور، در این گالری برپا شده است که تا چهارم دی ماه ادامه دارد، همچنین افرادی که علاقه مند هستند در این امر خیر مشارکت نمایند ولیکن به لحاظ مسافت و یا کمبود وقت امکان حضور در گالری را ندارند میتوانند به صورت آنلاین کلیه آثار را همراه با مشخصات در سایت http://whiteline.onlineartgallery.ir مشاهده نموده و برای مشارکت در این رویداد اقدام نمایند.

گالری خط سفید، یکی از مراکز هنری کشور است که همواره در شرایط بحرانی و دردناک، همراه هموطنان و پیشقدم برای یاری رساندن به آنها بوده و توان خود را در همسو کردن جامعه هنری و هنرمندان برای کمک به آسیب دیدگان به کار گرفته است.

پیش از این نیز شاهد تلاشهای مسئولین گالری خط سفید در راستای یاری رساندن به بازماندگان حادثه ی دردناک پلاسکو بوده ایم، که با استقبال و همراهی گسترده هنرمندان و هنردوستان روبرو شد.

آدرس و شماره تماس گالری خط سفید: ولیعصر. روبروی جام جم.كوچه پروین. پلاك ٢٢

آدرس سایت گالری خط سفید: http://www.whitelinegallery.com/

logo-samandehi