فراخوان جشنواره عکس بلفاست

فرصت نمایش آثار و دریافت 2 هزار پوند جایزه در جشنواره عکس بلفاست برای هنرمندان عکاس فراهم شده است.


به گزارش گالری آنلاین، جشنواره عکس بلفاست یک سازمان غیرانتفاعی است که یکی از جشنواره های بین المللی پیشرو عکاسی در بریتانیا و جشنواره هنرهای تجسمی ایرلند شمالی را ارائه می دهد.

این جشنواره بستر مناسبی را برای قرار گرفتن در معرض مخاطبان بین‌المللی فراهم می‌کند، زیرا در دوره های قبلی بیش از 150 هزار بازدیدکننده از سراسر جهان از آن استقبال کرده‌اند.

جشنواره عکس بلفاست به هنرمندان/ عکاسان این فرصت را می‌دهد تا آثار خود را در گالری اصلی جشنواره در کنار برخی از بزرگ‌ترین نام‌ها در زمینه عکاسی به نمایش بگذارند. همچنین آثار هنرمندان را در تور Photo Schwiez 2025 (زوریخ، سوئیس) به نمایش میگذارد. تعدادی از هنرمندان نیز فرصت حضور در مجلات هنری Abridged و Aesthetica خواهند داشت.

برندگان واجد شرایط دریافت جوایز متعددی از جمله جایزه نقدی 2 هزار پوندی خواهند بود.

موضوع برای حذف هرگونه محدودیت باز گذاشته شده است. آثار ارسالی باید عکاسی یا مبتنی بر لنز باشند، اما می‌توانند شامل ادغام سایر اشکال هنری با رسانه عکاسی (مانند اجرا، نقاشی، مجسمه‌سازی، موسیقی، ادبیات و غیره) باشند.

شما می توانید هم یک مجموعه عکس و هم عکس های یک پروژه را ارسال کنید، اما برای هر دو باید هزینه ای پرداخت شود.

هزینه ورودی:

ثبت نام زودهنگام: (تا 15 دسامبر 2023) - 23 یورو (تخمینی 19 پوند) / 24 آذر 1402

ثبت نام به موقع: 29 یورو (تخمینی 25 پوند)


مهلت ثبت نام: 23 فوریه 2024 (4 اسفند 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi