آغاز همکاری یک کارشناس تجسمی ایرانی با انجمنی بین المللی

یکی از کارشناسان ایرانی حوزه هنرهای تجسمی که در برگزاری نمایشگاه های مرتبط با ایران و کشورهای مختلف فعالیت می‌کند، به عنوان نماینده یکی از انجمن های بین المللی هنرهای تجسمی معرفی شد.


به گزارش گالری آنلاین، سید داوود جعفرپورهاشمی از کارشناسان برگزاری نمایشگاه های مرتبط با حوزه هنرهای تجسمی که در سال‌های اخیر با ارائه اثر و حضور در رویدادهای این حوزه در کشورهای ترکیه، آذربایجان و سوریه فعالیت‌هایی را انجام داده است، به عنوان یکی کارشناسان و نمایندگان این سه کشور در یکی از معتبرترین انجمن های بین المللی مرتبط با هنرهای تجسمی منصوب شد.

به گفته جعفرپورهاشمی، «IAA/AIA» که یک پارتنر رسمی یونسکو است با انتخاب آقای جعفر پور هاشم، به دنبال بهره‌برداری از تجربیات، دانش و خلاقیت او در ترویج هنر و فرهنگ در سطح جهانی است. در طول مسیر هنری خود، او با پرشوری و انگیزه بسیار بالا به ترویج هنر در منطقه خود پرداخته و نقدهای مثبت زیادی از اهل فن و هم‌وطنان خود جلب کرده است.

انتخاب او به این موقعیت مهم، یک گام بزرگ در مسیر هنری او و یک نشانه از اراده و پیشرفت‌های بزرگ او در زمینه هنر است. ما او را به این موقعیت برجسته تبریک می‌گوییم و امیدواریم که با استفاده از توانمندی‌ها و تجربیات او، هنر و فرهنگ منطقه به سمت‌های جدید و نوآورانه‌تری حرکت کند.


داود جعفر پور هنرمند ایرانی با هنرمندان بزرگ ترکیه همکاری داشته که اسامی آنها عبارتند از :
Bedri Baykam , vadüd müezzin
, Süleyman Saim Tekcan , Fevzi Karakoç , Melis Babadağ , Emre Yusufi , Ekrem kahraman , Ergin inan , ilber Ortaylı , zahit büyük işleyen , Tülin onat , Sanaz Alborzi , Mahmoud Azadniya , şeydi murat koç

جعفرپور در نمایشگاههای ملی و بین المللی زیر در ترکیه طی ۵ سال گذشته بعنوان یک گالری دار آثار هنری حضور فعالی داشته است.

Art contemporary
Art Ankara
Art Contact
IAAF
Art İstanbul


logo-samandehi