فراخوان جایزه هنر Sunny

جایزه هنر Sunny یک جایزه هنری بین‌المللی است که توسط مرکز هنری سانی لندن برگزار می‌شود.


به گزارش گالری آنلاین، می‌توانید آثاری را ارسال کنید که در دسته‌های مجسمه‌سازی، نقاشی، طراحی، چاپ، عکاسی، سرامیک، رسانه‌های ترکیبی، چیدمان، ویدئو آرت و/یا تصویر متحرک، هنر دیجیتال قرار می‌گیرند.

شرکت کنندگان باید 18 سال یا بیشتر باشند.

آثار باید به صورت آنلاین ارسال شوند (عکس های آثار هنری خود را بارگذاری کنید). آثار تنها در صورتی باید به گالری تحویل داده شوند که در دور اول انتخابی در فهرست نهایی قرار گرفته باشند.

هر سال 30 هنرمند منتخب اعلام میشوند. همه هنرمندان فهرست نهایی این فرصت را دارند تا آثار خود را در مرکز هنری Sunny، لندن، یک موسسه هنری معتبر با مجموعه‌ای خارق‌العاده از استادان قدیمی و آثار هنری هنرمندان برجسته معاصر، به نمایش بگذارند.

این مسابقه هنری همچنین به برندگان جوایز هنری این شانس را می دهد که اقامت هنری یک ماهه در چین را تجربه کنند. برنامه اقامت هنرمند با همکاری موسسات هنری چینی سازماندهی شده است و فرصتی را برای تعامل با مکان های غنی تاریخی و فرهنگی در چین فراهم می کند

هزینه های ورودی

25 پوند برای 1 ورودی

32 پوند برای 2 ورودی

40 پوند برای 3 ورودی

45 پوند برای 4 ورودی


جوایز

• جایزه اول: 3000 پوند به علاوه اقامت یک ماهه در چین

• جایزه دوم: 2000 پوند به اضافه اقامت یک ماهه در چین

• جایزه سوم: 1000 پوند به اضافه اقامت یک ماهه در چین


همه هنرمندانی که در فهرست نهایی قرار گرفته اند این فرصت را دارند که آثار خود را در مرکز هنری سانی لندن به نمایش بگذارند.


مهلت ثبت نام: 30 ژوئن 2024 (10 تیر 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi