هفتمین سوگواره عکس عاشورایی در شهرستان قدس


به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس هفتمین سوگواره عکس عاشورایی در شهرستان قدس برگزار می شود.

به گزارش
گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس؛ سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس به مناسبت ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان عالم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هفتمین سوگواره عکس عاشورایی را در شهرستان قدس برگزار می کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس با بیان این مطلب گفت : این سوگواره با هدف ترویج فرهنگ عظیم عاشورا و در دو بخش دوربین حرفه ای و تلفن همراه(نگاه مردمی) برگزار می شود.

رضا حیدری افزود : محور های موضوعی هفتمین سوگواره عکس عاشورایی سنت ها و آئین های عزاداری حسینی، نماز ظهر عاشورا، شیر خوارگان حسینی، مراسم تعزیه و شبیه خوانی، عزاداری کودک و نوجوان و نذورات خواهد بود.

وی با تشریح شرایط شرکت در این مسابقه اظهار داشت : شرکت در این سوگواره برای عموم و همه علاقمندان به عكاسی از شهرستان های قدس ، شهریار و ملارد ، آزاد است و هر هنرمند می‌تواند با ارسال حداکثر 10 اثر در این سوگواره حضور پیدا کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس تصریح کرد : به تمامی شرکت کنندگانی که اثر آن ها پس از داوری پذیرفته و منتخب نمایشگاه باشد گواهی حضور اهدا خواهد شد.

حیدری در خصوص زمان برگزاری سوگواره گفت: آخرین مهلت ارسال آثار 20 مهرماه سال جاری و اعلام نتایج سوگواره در 24 مهرماه خواهد بود .همچنین نمایشگاه آثار منتخب از 27 مهرماه لغایت 11 آبان ماه در شهرستان قدس برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد : شرکت کنندگان در این سوگواره می بایست عکسهای خود را به صورت شماره گذاری شده و با درج مشخصات عکاس به آدرس پست الکترونیکی sogvareh@gmail.com یا شماره تلگرام 09306202091 ارسال کنند.همچنین شماره تلفن های 46077770-‌ 46072060 آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی هنرمندان در خصوص این سوگواره خواهد بود.

logo-samandehi