تمدید مهلت شرکت در جشنواره «بهارستان»

مهلت شرکت در جشنواره عکاسی و رسانه دومین سالانه «بهارستان» تمدید شد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری تهران، دومین سالانه هنرهای شهری «بهارستان» در جهت ارج نهادن به فعالیت‌های رسانه‌ای در حوزه هنرهای شهری، جشنواره عکاسی و رسانه «بهارستان» را برگزار می‌کند که مهلت شرکت در این جشنواره تا ۳۱ فروردین ماه تمدید شد.

با اجرای رویداد هنری «بهارستان» (سالانه هنرهای شهری بهار تهران) از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران، جشنواره عکاسی و رسانه «بهارستان» با هدف ایجاد انگیزه و ترغیب رسانه‌ها به توجه بیشتر به موضوع هنرهای شهری برگزار می‌شود. در این جشنواره که از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار می‌شود در اختتامیه سالانه «بهارستان»، خبرنگار برتر در حوزه‌های مختلف معرفی خواهند شد.

جشنواره رسانه «بهارستان» در بخش‌های مصاحبه و گفتگو، گزارش تحلیلی - توصیفی، گزارش خبری و یادداشت با هدف ارج نهادن به فعالیت‌های خبرنگاران در دو حوزه فرهنگی و شهری برگزار می‌شود. بر همین اساس، در بخش‌های چهارگانه این جشنواره به نفرات اول هر بخش، سه قطعه نیم سکه بهار آزادی و لوح تقدیر جشنواره، نفرات دوم، دو قطعه نیم سکه بهار آزادی و لوح تقدیر جشنواره و به نفرات سوم، یک قطعه نیم سکه بهار آزادی و لوح تقدیر جشنواره اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره می‌توانند تا پایان روز ۳۱ فروردین‌ماه آثار خود را در بخش‌های مختلف به‌صورت فایل word روی سایت سازمان زیباسازی به نشانی www.zibasazi.ir بخش مختص فراخوان جشنواره عکاسی و رسانه «بهارستان» آپلود کنند.

علاوه بر این، جشنواره عکاسی نیز در دو بخش اصلی سلفی (عمومی) و حرفه‌ای برگزار می‌شود که بخش سلفی (عمومی) شامل عکس‌های سلفی با المان‌های محیطی نوروز در سطح شهر تهران اعم از حجم‌های شهری ویژه نوروز و تخم مرغ های رنگی سطح شهر تهران است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این بخش می‌توانند عکس سلفی خود را در اینستاگرام شخصی خود با هشتک «بهارستان#۹۶» یا «baharestan#۹۶» و تگ کردن صفحه اینستاگرام بهارستان۹۶ به آدرس baharestan۹۶@ شرکت داده یا عکس سلفی خود را به‌صورت دایرکت برای صفحه اینستاگرام بهارستان ۹۶ به آدرس baharestan۹۶@ ارسال کنند.

بخش حرفه‌ای عکاسی شامل عکس‌هایی حرفه‌ای با کیفیت بالا از المان‌های شهری شهر تهران در مراحل اجرایی المان‌ها یا در مرحله نهایی و آفرینش هنری المان‌های هنری رویداد بهارستان ۹۶ که شرکت‌کنندگان این بخش نیز می‌توانند ضمن ثبت نام و آپلود عکس‌ها در بخش عکاسی حرفه‌ای جشنواره عکاسی بهارستان ۹۶ در سایت زیباسازی تهران www.zibasazi.ir شرکت کنند.

logo-samandehi