فراخوان رقابت عکاسی Head On Photo

هنرمندان عکاس میتوانند با شرکت در رقابت عکاسی Head On Photo فرصت شرکت در این جشنواره در استرالیا و دریافت جایزه نقدی را داشته باشند.

به گزارش گالری آنلاین، جوایز Head On Photo که توسط بنیاد Head On، یک سازمان غیرانتفاعی در استرالیا اداره میشود، بهترین کارها را از عکاسان نوظهور در سه دسته جستجو می کند:

• پرتره - تصویر باید نشان دهنده ماهیت یک فرد یا گروهی از افراد باشد. پرتره گروهی، سلف پرتره و کلاژ پذیرفته می شود. همه سبک های عکاسی و تفسیرهای پرتره عکاسی پذیرفته میشود.

• چشم انداز - رویکرد رویداد به "چشم انداز" بسیار گسترده است و شامل تصاویر "چشم انداز بزرگ" از محیط طبیعی (زمین یا دریا)، محیط های شهری یا صنعتی است. ممکن است شامل افراد باشد، اما به عنوان بخش تصادفی در عکس و نه موضوع اصلی. تمام سبک‌های عکاسی و تفسیر «منظره» مورد پذیرش است.

• محیطی - تصاویر باید موضوعات خاص، عناصر یا افرادی را که بر جهان طبیعی و رفاه محیط ما تأثیر می گذارند، از جمله تغییرات آب و هوایی ناشی از انسان، تنوع زیستی و از دست دادن زیستگاه، شیوه های پایدار، آلودگی، اسیدی شدن اقیانوس ها و تنوع زیستی اشاره کند.

تصاویر میتواند با دوربین و گوشی موبایل به صورت رنگی یا سیاه و سفید گرفته شود. همچنین استفاده از فیلتر امکان پذیر است.

هزینه ورودی: 30 AUD (تقریباً 20 دلار آمریکا) برای هر تصویر.

جایزه:

هفتاد هزار دلار استرالیا جایزه در این رویداد در نظر گرفته شده است که به منتخبان رقابت تعلق میگیرد. همچنین 120 فینالیست آثار خود را در جشنواره Head On Photo 2023 به نمایش گذاشته بودند.

مهلت ثبت نام: 16 جولای 2023 (25 تیر 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi