فراخوان رقابت دوسالانه عکاسی Novi Sad

دانشگاه Novi Sad و آکادمی هنر Novi Sad برای نهمین دوسالانه جهانی عکاسی دانشجویی فراخوان می‌دهد.

به گزارش گالری آنلاین، در مجموع 1900 یورو به سه عکس برتر تعلق می گیرد. ضمناً سه لوح تقدیر و یک جایزه ویژه نیز اعطا خواهد شد. شرکت در این مسابقه برای همه دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد آکادمی ها و کالج هایی که رشته عکاسی بخشی از برنامه درسی آنهاست، آزاد است.

تمامی عکس‌ها باید نمایانگر کار اصلی دانش‌جو باشد که به عنوان بخشی از تمرین عکاسی در موسسه آموزشی آنها تکلیف شده است.

هر دانش‌آموز می‌تواند حداکثر 10 عکس ارسال کند که به عنوان بخشی از تکالیف دانشگاهی انجام می‌شود.

افتتاحیه مراسم و اهدای جوایز در 20 دسامبر 2023 در گالری آکادمی هنر در Novi Sad صربستان برگزار خواهد شد.

مسابقه‌ی دوسالانه جهانی عکاسی دانشجویی از زمان آغازش در سال 2004 به یک پلتفرم مهم برای تبادل ایده ها و فرهنگ میان کشور‌ها تبدیل شده است. امروزه به عنوان اولین جلوه در منطقه برای ترویج دستاوردهای دانشجویان داخلی و بین المللی در زمینه عکاسی نمود پیدا کرده است. از طریق رقابت عمومی، کار دانش آموزان را در یک مکان جمع آوری کرده و بنابراین بخشی از شیوه های آموزشی موسسات هنری مختلف در سراسر جهان را در قالب یک نمایشگاه گروهی ارائه می دهد.

هزینه ورودی: رایگان


مهلت ثبت‌نام: 27 اکتبر 2023 (5 آبان 1402)

اعلام نتایج: 20 دسامبر 2023


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi