فراخوان جوایز جهانی عکاسی سونی

این مسابقه از چهار بخش (حرفه‌ای، آزاد، دانشجویی و جوانان) تشکیل شده است، ورودی برای تمامی بخش‌ها رایگان است و جایزه برتر 25000 دلار است.

به گزارش گالری آنلاین، جوایز جهانی عکاسی سونی که توسط سازمان جهانی عکاسی برگزار میشود، یکی از مهم ترین برنامه های تقویم جهانی عکاسی است. سونی با برگزاری این مسابقه با ارائه یک پلتفرم جهانی به استعدادهای امروزی و به توسعه مداوم فرهنگ عکاسی کمک می کند. عکاسان به صورت ناشناس توسط هیئت داوران برجسته صنعت داوری می شوند.

تمامی برندگان رده های مسابقات حرفه ای، آزاد، جوانان و دانشجویان تجهیزات تصویربرداری دیجیتال را از سونی دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، جوایز نقدی 25000 دلاری (USD) به عکاس سال و 5000 دلاری (USD) به عکاس آزاد سال اهدا خواهد شد. تمام آثار عکاسان برنده و منتخب در نمایشگاه سالانه جوایز عکاسی جهانی سونی در لندن به نمایش گذاشته خواهد شد و سپس تورهای بین المللی برگزار میشود. تصاویر برنده نیز در کتاب جوایز سالانه منتشر خواهند شد.

مهلت ثبت نام:

بخش دانشجویی : 30 نوامبر 2023 ساعت 13:00 (GMT)

بخش جوانان: 5 ژانویه 2024 ساعت 13:00 (GMT)

بخش آزاد (شامل جوایز ملی و منطقه‌ای، جوایز ملی آمریکای لاتین و جایزه زن آلفا) : 5 ژانویه 2024 ساعت 13:00 (GMT)

بخش حرفه ای (شامل جایزه حرفه ای آمریکای لاتین) : 12 ژانویه 2024 ساعت 13:00 (GMT)

شرکت در این رویداد رایگان است.


مهلت ثبت نام: 12 ژانویه 2024 (22 دی 1402)

اعلام نتایج: اپریل 2024


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi