فراخوان رقابت بین المللی عکس مطبوعاتی Andrei Stenin

دهمین رقابت سالانه بین المللی عکس مطبوعاتی Andrei Stenin آماده دریافت آثار شما برای سال 2024 است.


به گزارش گالری آنلاین، رقابت بین‌المللی عکس مطبوعاتی Andrei Stenin در 22 دسامبر 2014 توسط Rossiya Segodnya و تحت حمایت کمیسیون فدراسیون روسیه برای یونسکو تأسیس شد.

این رقابت سالانه توسط گروه رسانه ای Rossiya Segodnya و خبرگزاری Sputnik شریک رسانه ای بین المللی خود با هدف کشف استعدادهای جوان از میان عکاسان جوان 18 تا 33 ساله و با هدف حمایت از عکاسان جوان و جلب توجه عموم به چالش‌های فتوژورنالیسم عصر حاضر برگزار می‌شود.

این رقابت بستری برای عکاسان جوان با عقاید و افکار نو فراهم می کند تا توجه عموم را به افراد و اتفاقات پیرامونشان جلب کنند.

این رقابت در گروه های زبر برگزار می شود:

1- مهمترین اخبار (Top News): بطور کلی رویدادهای مهم در زندگی افراد و ملت ها: رویدادهای مهم سیاسی و اجتماعی، گزارش مناطق جنگی و مناطق آسیب دیده ناشی از بلایای طبیعی، لحظات سرنوشت ساز در زندگی مردم

2- ورزشی (Sports): ثبت لحظه های ورزشی: پیروزی ورزشکاران و شکست های پرهیجان، تمرینات ورزشی روزانه؛ زیبایی مسابقات ورزشی

3- سیاره من (My Planet): شامل آثاری است که منعکس کننده طیف وسیع و متنوعی از تمامی موضوعات و تصاویر از سراسر جهان باشد. هنرمند باید با درهم آمیختن صحنه هایی از زندگی روزمره، کالیدوسکوپ یا فرصت های همیشه در حال تغییر و بی پایان زندگی روزمره را با زیبایی و هماهنگی فراموش نشدنی به تصویر بکشد؛ زندگی شهرهای بزرگ و کوچک؛ تصاویری از طبیعت; اعیاد قومی و مذهبی

4- پرتره- قهرمان زمان ما (Portrait. A Hero of Our Time): پرتره های انفرادی یا گروهی از مردم؛ عکس ها می توانند بصورت مستند یا برنامه ریزی شده (قرار گرفتن در جلوی دوربین) باشند.

5- نمای بالا (Top View): شامل یک عکس از نمای دید پرنده است. این عکس ها می تواند گیاهان و حیوانات، زندگی شهری، مردم، لحظاتی از زندگی روزمره و رویدادهای ورزشی و تصاویر انتزاعی را به تصویر بکشد.


شرایط آثار ارسالی:

شرکت کنندگان می توانند آثار خود را بصورت تک عکس یا مجموعه (شامل حداکثر 12 عکس) ارسال کنند.

عکس های ارسالی باید پس از ۱ ژانویه ۲۰۲۳ (11 دی 1401) گرفته شده باشند. در موارد استثنایی، مجموعه عکس‌هایی که از سال‌های گذشته شروع شده باشند نیز قابل قبول خواهد بود مشروط بر آنکه آخرین عکس از مجموعه در سال 2023 یا 2024 گرفته شده باشد.

ادیت عکس ها شامل برش جزئی عکس، تراز یا بالانس (تراز سفیدی یا وایت بالانس)، تراکم یا دانسیته (روشنایی، کنتراست) قابل قبول است.

عکس های قاب شده، کولاژها و عکس هایی که به طور قابل توجهی در فتوشاپ دستکاری شده باشند و قسمت هایی از تصویر ویرایش، حذف یا با تصویری متفاوتی جایگزین شده باشند، قابل قبول نیستند.

گروه Sports (ورزشی) و Top View (نمای بالا) فقط مختص آثار تکی است.


شرکت در این رقابت رایگان است.


جوایز:

برنده جایزه برتر: ۷۰۰۰۰۰ روبل (۷۵۸۸ دلار)

برنده مقام اول: ۱۲۵۰۰۰ روبل

برنده مقام دوم: ۱۰۰۰۰۰ روبل

برنده مقام سوم: ۷۵۰۰۰ روبل


آخرین مهلت ثبت نام :15 مارس 2024 (25 اسفند 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi