فراخوان رقابت عکاسی روز جهانی آب

باشگاه Lions International Seregno AID با همکاری UN Water و حمایت اتحادیه اروپا، هشتمین دوره از رقابت عکاسی به مناسبت روز جهانی آب را با هدف ارتقای سطح آگاهی عمومی در رابطه با "مسائل بحرانی آب در عصر حاضر" برای سال 2024 برگزار می کند.


به گزارش گالری آنلاین، شرکت در این رقابت برای همه علاقمندان به عکاسی و تمامی حامیان مسائل زیست محیطی آزاد است. موضوع این رقابت Leveraging Water for Peace (بهره برداری از آب برای صلح) است.

شرکت کنندگان می توانند عکس هایی را که بر عنصر "آب" به عنوان سوژه اصلی تمرکز داشته و با هر دستگاهی از جمله دوربین، گوشی‌های هوشمند، تبلت، پهپاد و دوربین‌های ورزشی گرفته شده اند، ارسال کنند.

عکس های ارسالی می توانند بصورت سیاه و سفید یا رنگی باشند.

پردازش‌های بعد از گرفتن عکس و ویرایش عکس مجاز است.

عکس هایی که دارای امضا، واترمارک یا علامت روی تصویر باشند قابل قبول نیستند.

عکس‌ها یا تصاویر توهین‌آمیز، بنا به صلاحدید برگزارکنندگان و هیئت داوران، پذیرفته نمی‌شوند.


این رقابت در بخش های زیر برگزار می شود:

- عکس‌های تک فریم با موضوع "محیط آب": در این بخش می توانید عکس های خود را بصورت مجموعه، پورتفولیو، فتوژورنالیسم (عکاسی خبری) و استوری‌برد (فیلمنامه مصور) یا تصاویر زنجیره ای که داستانی مرتبط با آب را به اشتراک می‌گذارند، ارسال کنند.

- تک فریم با موضوع "چشم انداز آب"

- روایت پردازی: بخش موضوعی "داستان های آب" که در آن می توانید عکس های خود را بصورت مجموعه، پورتفولیو، فتوژورنالیسم (عکاسی خبری) و استوری‌برد (فیلمنامه مصور) یا تصاویر زنجیره ای که داستانی مرتبط با آب را به اشتراک می‌گذارند، ارسال نمایید.


شرکت کنندگان باید همراه عکس ها شرح مختصری از پروژه خود ترجیحا به زبان انگلیسی ارسال نمایند.

عکس های ارسالی باید با فرمت jpg و حداکثر حجم 10 مگابایت باشد.


جوایز:

به برنده این رقابت 1500 یورو تعلق می گیرد.

بعلاوه در مجموع جوایز نقدی دیگری نیز به ارزش بیش از 4000 یورو برای برندگان بخش های مختلف این رقابت در نظر گرفته شده است.

عکس های منتخب هیئت داوران در نمایشگاه های سیار مسابقه عکس به مناسبت روز جهانی آب که احتمالاً از آوریل 2024 تا فوریه 2025 در سراسر جهان برگزار خواهد شد، به نمایش در خواهند آمد.


هزینه ثبت نام:

هزینه ثبت نام برای دو عکس اول 15 یورو و به ازای هر عکس اضافه 5 یورو است.

هزینه ثبت نام برای هر پورتفولیو 35 یورو است.


آخرین مهلت ثبت نام: 26 فوریه 2024 (7 اسفند 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi