کارگاه «مجسمه‌سازی معاصر»

کامران مشک‌زاد/ محمود مکتبی

دکتر فرزانه سلیمانی (مدیر گروه هنر و معماری)

"دانشکده‌ی هنر" دانشگاه علمی کاربردی واحد 6، با رویکرد گسترش و توجه به تحولات هنری معاصر میزبان دو کارگاه ده جلسه‌ای تئوری و عملی با عنوان «مجسمه‌سازی معاصر» خواهد بود. هدف اصلی این کارگاه در بخش عملی، آموزش و آشنایی هنرجویان با تکنیک‌های مختلف مجسمه‌سازی معاصر است و هر یک از هنرجویان بنا به شخصیت، فکر و پیشینه کاری آموزشی جداگانه خواهند داشت تا علاوه بر جستجو برای یافتن زبان و بیان هنری خویش با نحوه اجرا و ارائه آثار هنری در دوره معاصر آشنا شوند.

همچنین این کارگاه در بخش تئوری، به تاریخ هنر و بررسی تحولات و رویدادهای مهم هنر مجسمه‌سازی در دوره معاصر می‌پردازد و هنرجویان با ایده‌پردازی، گرایش‌ها، فلسفه کاری و نمونه آثار هنرمندان شاخص مجسمه‌سازی معاصر جهان آشنا خواهند شد. شرکت در این کارگاه برای عموم هنرمندان و دانشجویان آزاد است و با توجه به محدود بودن ظرفیت کارگاه الویت با افرادی است که زودتر ثبت‌نام نموده‌اند.

آغاز کارگاه: 29 و 31 خردادماه 1396

زمان برگزاری کارگاه عملی: دوشنبه‌ها از ساعت 13-15

زمان برگزاری کارگاه تئوری: چهارشنبه‌ها از ساعت 13- 15

افرادی که مایل به ثبت نام و شرکت در این کارگاه هستند می‌توانند با شماره تلفن‌ 22508774 و یا شماره‌ همراه های 09376533385 و 09194910268 تماس حاصل نمایند و یا از طریق کانال تلگرام https://t.me/contemporaryartstudio برای نام نویسی اقدام نمایند.(هر گونه تغییر در زمان و نحوه ی برگزاری کلاسها از طریق این کانال اعلام میگردد)

نشانی محل برگزاری: تهران، خیابان انقلاب، خیابان دانشگاه، کوچه قدیری، پلاک 9، دانشگاه هنر علمی کاربردی (واحد 6).

logo-samandehi