دو نمایشگاه عکس و تصویر سازی در هنرستان هنرهای زیبای پسران

این روزها دو نمایشگاه از آثار هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای پسران تهران برپا شده است . یکی نمایشگاه عکس «نگاهی نو» با موضوع طبیعت و دیگری نمایشگاه تصویرسازی هنرجویان سال سوم گرافیک هنرستان است.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی هنرستان هنرهای زیبای پسران؛ نمایشگاه عکس با عنوان «نگاهی نو» با موضوع طبیعت روز شنبه ٩ اردیبهشت ماه در نگارخانه پیچ شمیران این هنرستان با حضور احسان آقایی مدیر هنرستان، اساتید، هنرجویان و اولیا افتتاح شد.

در این نمایشگاه تعداد ٢٧ اثر از فارغ التحصیلان و هنرجویان اول و سوم متوسطه هنرستان به مدت ٥ روز در نگارخانه به نشانی خیابان انقلاب- پیچ شمیران- خیابان نورمحمدی (تنکابن)- پلاک ٨٧ نگارخانه پیچ شمیران به نمایش گذاشته درآمده است.

روز چهارشنبه ٣٠ فروردین ماه نیز با حضور احسان آقایی مدیر هنرستان، حبیب هادیزاده مقدم، اساتید و هنرجویان هنرستان نمایشگاه آثار تصویرسازی هنرجویان سال سوم رشته گرافیک هنرستان با نظارت محمدرضا شاکری استاد گرافیک هنرستان در نگارخانه شریف آبادی افتتاح شد.

در این نمایشگاه تعداد ٢٦ اثر تصویرسازی ردریک آراکلیان، علیرضا اسدى، حمیدرضا عسگری، پارسا مهدى و علی ناصرى به نمایش گذاشته شده است.

علاقمندان جهت بازدید از نمایشگاه می توانند تا ١٠ اردیبهشت ماه از ساعت ٩ الی ١٤ به آدرس پیچ شمیران، خیابان شهید نورمحمدی (تنکابن)، پلاک ٨٧ هنرستان هنرهای زیبای پسران مراجعه نمایند.

logo-samandehi