با برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی و عکس دانشجویی؛ تجربه ای دیگر از هنر نسل نو در موزه هنرهای معاصر فلسطین بر پا شد

موزه هنرهای معاصر فلسطین، با برپایی یک نمایشگاه گروهی دانشجویی ، میزبان تجربه ها و نگاه های نسل نو با ارائه دورنمایی تازه از نوآوریهای این نسل در نقاشی و عکاسی شد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر فلسطین- وابسته به موسسه فرهنگی هنری صبا- این نمایشگاه که عصر یکشنبه هفدهم اردیبهشت در نگارخانه این موزه با حضور هنرمندان و جمع زیادی از علاقمندان گشایش یافت شامل 23 اثر از 8 هنرمند جوان از میان دانشجویان دانشگاههای علمی-کاربردی و یادگار امام است که نخستین نمایشگاه گروهی این عده نیز محسوب می شود.

مجموعه ارائه شده در دو رشته عکاسی و نقاشی بوده که عکسها عمدتا با موضوع طبیعت و اقوام ایرانی، پیوند انسان و طبیعت در زندگی روزمره و بخشی نیز به انعکاس تجربه های خلاقه و بازتاب نگاه عکاسانه در فرم و تکنیک از جمله انعکاسات پرتره، ضد نور و....اختصاص دارد. در بخش نقاشی نیز از تکنیکهایی چون اسکراچ برد، طراحی خطی، طراحی خودکار، مدادرنگی و نقاشی سه بعدی استفاده شده است.

این نمایشگاه تا21 اردیبهشت میزبان عموم بازدیدکنندگان خواهد بود.

گفتنی است موزه هنرهای معاصر فلسطین در فصل جدید فعالیتهای خود، میزبان تجربه های خلاقه و نوآوریهای نسل جوان هنرمندان ایرانی- بصورت انفرادی و گروهی- خواهد بود.

logo-samandehi