فراخوان هنرمندان و فعالان حوزه‌های تئاتر و پرفورمنس


به گزارش گالری آنلاین، از سال 2018، بریتیش کانسیل از پروژه‌ای برای گردهم آوردن هنرمندان و فعالان عرصۀ تئاتر، پرفورمانس، رقص و چندرسانه‌ای حمایت خواهد کرد که فرصتی برای اقامتی ده روزه (در ماه مارس سال 2018) برای شرکت در کارگاهی آموزشی در کاتماندوی نپال را به برگزیدگان می‌دهد.
بریتیش کانسیل هزینه‌های سفر، اقامت، حق‌الزحمه هنرمند و هزینه‌های مربوط به ویزا را برای یک یا دو هنرمند برگزیده از یکی از کشورهای ایران، افغانستان، سری لانکا، نپال، بنگلادش و پاکستان به منظور شرکت در این کارگاه آموزشی در نپال تأمین خواهد کرد. در این دورۀ ده روزه، برگزیدگان در جلسات گفتمان‌ انتقادی و تحلیلی، به اشتراک گذاشتن تجربه‌ها و کارگاه‌های عملی شرکت خواهند کرد تا شبکه‌ای از هنرمندان و مجریان تئاتری و سکویی برای تئاتر معاصر بر اساس نگاه و تجربه بومی در این منطقه شکل بگیرد.
این کارگاه توسط شعبه نپال بریتیش کانسیل برگزار خواهد شد و گرداندن آن را جیمز تایسُن به عهده خواهد داشت.
زبان اصلی کارگاه انگلیسی خواهد بود، اما سعی می‌شود امکان ترجمه نیز فراهم شود. همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند با زبان‌های رایج در کشورهای شرکت کننده نیز با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و همکاری کنند.
هنرمندان و تهیه‌کنندگان تئاتری دعوت می‌شوند تا پروپوزالی 1 یا 2 صفحه‌ای بنویسند و در آن دلایل علاقه‌شان به شرکت در این پروژه را توضیح بدهند و همچنین از پروژه‌هایی که در حال حاضر دارند روی آن‌ها کار می‌کنند بنویسند. به علاوه یک سی وی (cv) از خودشان و کارنامه حرفه‌ای شان برای ما ارسال کنند.
لطفاً درخواست شرکت در این برنامه را به آدرس ایمیل underline@britishcouncil.org ارسال کنید.
مهلت ارسال: اول نوامبر 2017 (10 آبان 96)
تاریخ اعلام برندگان: اول دسامبر 2017 (10 آذر 96)
تاریخ شروع کارگاه نپال: ماه مارس 2018 (اسفندماه 96)

logo-samandehi