فراخوان طراحی چیدمان در شهر Rouen فرانسه


فراخوان یک مداخله شهری در شهر Rouen، از طریق یک چیدمان موقت که میراث طبیعی و جنگل این شهر فرانسوی را تداعی ‌کند، اعلام شده است.

به گزارش گالری آنلاین، La foret Monumentale، جشنواره دوسالانه هنر Monumental است که توسط Métropole de Rouen سازماندهی شده‌است، ایجاد ۱۲ اثر هنری عظیم را پیشنهاد می‌کند که مسیری در قلب جنگل را تشکیل می‌دهند که شهر را احاطه کرده‌ است. تامل درباره ایده حوزه شهری و افزایش میراث طبیعی در این رقابت اهمیت دارد.
برنامه Concentrico جشنواره بین‌المللی معماری و طراحی است که همه شهروندان و بازدیدکنندگان را با هدف کشف مجدد حوزه‌های مورد علاقه در مرکز تاریخی شهر فرا میخواند. این جشنواره از بازدید کنندگان دعوت می‌کند تا این فضاها را از طریق تاسیسات مورد بررسی قرار دهند که ارتباطی بین حیاط‌ های داخلی، فضاهای پنهان و میدان‌ها که معمولا در زندگی روزمره نادیده گرفته می‌شوند، ایجاد کنند.

این رقابت ایجاد یک مداخله معماری موقت در محله Saint-Sever را پیشنهاد می‌کند. این شرکت بخشی از مجموعه‌ای از تاسیسات را تشکیل می‌دهد که در طول جشنواره La foret برپا شده‌اند و تنها برنامه ای است که در داخل شهر برگزار خواهد شد.

از داوطلبان خواسته شده است یک چیدمان موقت را در مکان عمومی Place Saint-Server – Rue Saint Server ایجاد کنند. مرحله اول کار در ابتدای سال ۲۰۱۹ به پایان میرسید. این یک فضای چند فرهنگی است، که در تقاطع بین میدان کلیسا با همین نام و یک خیابان تجاری واقع شده‌ است.

مهلت ارسال آثار: 21 مارس 2019 (1 فروردین 98)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi