تعطیلی موزه هنر مدرن ایالات متحده به دلیل بازسازی


درهای موزه هنر مدرن واقع در ایالات متحده به منظور بازسازی و افزایش گنجایش به مدت ۴ ماه بسته خواهد شد.

به گزارش گالری آنلاین، ایسنا به نقل از نیویورک تایمز نوشت، آثار هنری «‌پیکاسو» و «ون گوگ» همچنان در این موزه به نمایش گذاشته خواهند شد، اما این موزه سعی دارد از فضای اضافی ۳۷۰۰ متر مربعی این موزه برای نمایش آثار هنرمندان زن، هنرمندان لاتینی، آسیایی، آفریقایی-آمریکایی و دیگر هنرمندانی که نادیده گرفته شده‌اند همچون «شیگرو اونیشی» عکاس ژاپنی، استفاده کند.

سه طبقه از این موزه به نمایش چرخه وقایع تاریخی ادامه خواهد داد اما بخش دیگری از فضای موزه به نمایش آثار هنری همچون مجسمه‌ها، معماری، طراحی، عکاسی، فیلم اختصاص خواهد یافت.

طی اقدام قابل توجه دیگری، موزه هنر مدرن مجموعه‌ای از آثار هنری را هر ۶ تا ۹ ماه یک‌بار جایگزین مجموعه جدیدتری می‌کند. در نتیجه این اقدام آثار هنرمندان کمتر شناخته شده نیز در کنار آثار مشهوری همچون «شب پرستاره» اثر «‌ون گوگ» به نمایش عموم گذاشته خواهند شد.

موزه هنر مدرن نیویورک در سال ۱۹۲۹ به عنوان مؤسسه آموزشی بنا نهاده شده، و پس از آن به عنوان موزه هنر مدرن در جهان اختصاص یافته است. از موزه هنر مدرن نیویورک به عنوان تأثیر گذار ترین، موزه مرتبط با هنرهای مدرن در جهان یاد می‌شود. کلکسیون موزه هنر نیویورک دارای آثار هنری بی‌همتا و کم‌نظیر از هنرهای مدرن و معاصر است.

logo-samandehi