سازه دیجیتال «WAVE» در ابوظبی

دپارتمان فرهنگ و گردشگری - ابوظبی (DCT Abu Dhabi) هنر در مکان عمومی ابوظبی را راه اندازی کرده است، ابتکاری که میراث فرهنگی امارت را در بر می گیرد و آن را در جامعه ادغام می کند.

به گزارش گالری آنلاین، WAVE، یک اثر هنری رسانه دیجیتال عمومی، ساخته شده توسط گروه هنری d'strict، در بنیاد فرهنگی ابوظبی است. این اثر با استفاده از تکنیک توهم آنامورفیک، سازه دوبعدی امواجی سه بعدی را می‌سازد. این سازه برای اولین بار در میدان COEX K-Pop، سئول، کره جنوبی به نمایش گذاشته شد.

هنر مکان ‌های عمومی ابوظبی فرصت هایی را برای همه فراهم می کند تا با برنامه های فرهنگی ارتباط برقرار کنند که با سرمایه گذاری سالانه 35 میلیون دلار برای تقویت صنایع خلاق امارات از طریق هنر عمومی پشتیبانی می شود.

هنر عمومی ابوظبی شامل سه مولفه کلیدی بلند مدت است که به چشم انداز فرهنگی پر جنب و جوش شهر کمک می کند. دوسالانه هنر عمومی ابوظبی، که قرار است به عنوان یک رویداد معتبر در نوامبر 2024 راه اندازی شود، توسط ریم فدا و گالیت ایلات، که به دلیل تجربه گسترده خود در تعامل با جوامع و هنر در فضاهای عمومی شهرت دارند، مدیریت خواهد شد. علاوه بر این، منار ابوظبی که قرار است در نوامبر 2023 شروع شود، یک پلتفرم ارائه می‌کند که مجسمه‌ها و سازه های هنری را به نمایش می‌گذارد و بینندگان را به یک سفر آبی مسحورکننده دعوت می‌کند. علاوه بر این، هنر عمومی ابوظبی از طریق سفارش‌های مستقیم هنرمندان، خلاقیت را تقویت می‌کند و هویت امارت را تقویت می‌کند و فضاهای عمومی مانند تونل‌ها، دوربرگردان‌ها، پل‌ها و پارک‌ها را با مشارکت‌های هنری قابل توجهی غنی می‌کند.

logo-samandehi