طراحی نورپردازی یک نمایش لباس در شانگهای

استودیوی تحقیقاتی OMA برای شوی لباس مردانه بهار و تابستانه سال 2020 در شانگهای یک چیدمان نورپردازی طراحی کرده است که امتیاز های صنعتی سالن سیلوی minsheng wharf را تقویت کرده است.


به گزارش گالری آنلاین، عظمت و پیچیدگی اتاق با مسیری برای کت واک که گویی از طول فضا برش خورده تکمیل شده است.
جایگاه مهمانان در نواحی مرکزی ساختمان در یک فضای آمفی تئاتر مانند که از کرسی های دایره ای شکل تشکیل شده گنجانده شده است واشکال سوله های بالا را بازتاب میکند.

این محل قبلا به عنوان مکانی برای ذخیره سازی گندم و دانه استفاده می‌شده است. شرکتهای AMO و PRADA این مکان را بعنوان یک بنای ماندگار توصیف کرده اند. نام اصلی این ساختمان از روی بخشی از ساختمان برداشته شده و به عنوان(چشم انداز نورانی) نام گزاری شده است.

ترتیبی از نورهای نئون، فرم صنعتی سالن را مزین کرده و یک دروازه و مسیر درخشان که با رنگ های پاستل ظریف چشمک میزنند بوجود میاورد.
بعد از نمایش میهمانان به گردشی یک شبه در طبقه ی هفتم سیلو دعوت میشوند. این کاوش در اطراف اجراهای مختلف سازماندهی شده است که در آن مراحل غیر رسمی و مختلفی اتفاق می افتد.

یک سالن کافی شاپ با غرفه هایی پی در پی با دیواره ای از جنس چرم مشکی و سبزه اسیدی محصور شده که میزبانان در امتداد این مسیر با سرو شام و مجموعه ای از اجراهای موسیقی و تئاتر تا زمان باز بودن کلوپ پذیرایی میشوند.

در عین حال یک رنگ لاکی مشکی دراماتیک 100% قابل بازیافت اطراف محل برگزاری در جایی که مجموعه ای از نور های نئون شکل اتاق را نورانی میکنند پیچیده که بازتابیست از شکل فضای نمایشگاه.

logo-samandehi