پروژه دریای سرخ از پیشرفت در جزیره sheybarah رونمایی می کند

به دنبال اخبار پیشرفت ساخت و ساز جزیره sheybarah در عربستان سعودی، به روز رسانی پروژه دریای سرخ ادامه دارد.


به گزارش گالری آنلاین، فیلمی که اخیرا توسط سازنده منتشر شده است، جزیره sheybarah را به نمایش می گذارد، جایی که ویلاهای روی آب و داخل آن در حال شکل گیری هستند. این پروژه توسط Killa Design طراحی شده و به رهبری Shaun Killa، این سازه ها به صورت گوی های شناور ظاهر می شوند که افق را با سطوح آینه بازتابنده خود تکمیل می کنند. در همین حال، سازه های داخلی از تپه های شنی مسحورکننده الهام می گیرند.

تیم Red Sea Global پروژه ساخته شده در جزیره را به عنوان "چیزی که قبلاً هرگز ساخته نشده است" توصیف می کند. آنها از Killa Design مستقر در دبی استفاده کرده اند تا واحدهای اقامتی را برای جایی که آنها یکی از جاه طلبانه ترین جزایر خود می دانند توسعه دهند. ویلاها به شکل گوی های فولادی آینده شکل می گیرند که در بالای سطح آب شناور هستند و دریا، آسمان و صخره های زیرین را منعکس می کنند. این طرح نشانه های خود را از محیط طبیعی اطراف جزیره، به ویژه مرجان ها گرفته و باعث ایجاد جلوه دایره ای می شود. این موتیف دایره ای به عنوان نمادی برای وحدت و یکپارچگی عمل می کند. از سوی دیگر، ویلاهای داخلی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که یادآور تپه‌های ماسه‌ای بیابانی گسترده باشند که به‌طور متفکرانه‌ای در موقعیتی قرار گرفته‌اند تا حس حریم خصوصی را برای مهمانان فراهم کنند.

احمد اسماعیل، مدیر اجرایی Red Sea Global می گوید: این ویلاها نمونه بارز این هستند که چگونه Red Sea Global محیط زیست را بهبود می بخشد، حفظ می کند و از آن مراقبت می کند.

اسماعیل در ویدئویی که اخیراً منتشر شده است، توضیح می‌دهد که سازه‌های «گوی» منحصربه‌فردخارج از محیط در امارات متحده عربی تولید می‌شوند و راه‌حلی سفارشی ارائه می‌دهند. ویلاها از کارخانه از طریق حمل کننده روی دریا منتقل می شوند و سپس با دقت بر روی تخته نصب تخلیه می شوند. این رویکرد دقیق تضمین می کند که ویلاها می توانند در بالای آب قرار بگیرند بدون اینکه هیچ گونه اختلالی در محیط اطراف و طبیعت ظریف محیط ایجاد شود. با توجه به وزن قابل توجه آنها در حدود 120 تن، هر مرحله از فرآیند نیاز به مراقبت و دقت بالایی دارد تا ایمنی سازه ها و محیط اطراف آنها تضمین شود.


logo-samandehi