فراخوان جایزه معماری World Habitat

رویداد World Habitat با همکاری UN-Habitat (برنامه اسکان بشر ملل متحد) با برگزاری رقابت جوایز جهانی Habitat به دنبال بهترین راهکارهای مسکن در جهان برای سال 2025 است.


به گزارش گالری آنلاین، پروژه هایی واجد شرایط در این رقابت هستند که بر خانه های مقرون به صرفه و مناسب تمرکز داشته و در حال اجرا یا در 10 سال اخیر به اتمام رسیده باشند و همچنین پروژه هایی که با مشارکت نزدیک ساکنان/ جامعه محلی طراحی و یا اجرا شده باشد.


شرایط پروژه ارسالی:

- بر مسکن مقرون به صرفه و مناسب تمرکز داشته باشد.

- به بررسی و حل وضعیت اضطرار اقلیمی (آب و هوایی) پرداخته باشد.

- در حال اجرا بوده یا در 10 سال اخیر به پایان رسیده باشد.

- به ترویج تنوع، یکسان سازی وفراگیر بودن پرداخته باشد.

- با مشارکت نزدیک ساکنان/ جامعه محلی طراحی یا اجرا شده باشد.

تمامی پروژهای ارسالی ارزیابی شده و پروژه های منتخب توسط کمیته ارزیابی در فهرست نهایی قرار می گیرند که توسط یک گروه مشاور مستقل ارزیابی خواهند شد.


جوایز:

به دو برنده جایزه طلا 10000 پوند و تندیس اهدا خواهد شد.

هزینه سفر و اقامت نیز به یک نماینده از هر پروژه جهت حضور در مراسم اهدای جوایز پرداخت می شود.


پروژه برندگان جایزه برنز، نقره یا طلا، به صورت آنلاین و به زبان های انگلیسی، اسپانیایی و فرانسوی منتشر شده و در رسانه های اجتماعی برگزار کننده اعلام خواهد شد.


شرکت در این رقابت برای همه آزاد و رایگان است.


آخرین مهلت ثبت نام: 3 مارس 2024 (13 اسفند 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi