فراخوان جایزه FuturArc 2024

معماری برای زندگی آینده

در شرایط سخت، معماری چگونه می تواند امید و تجدید را به ارمغان بیاورد؟ جایزه FuturArc 2024: Architecture for Life After از شرکت کنندگان می خواهد که راه حل های معماری برای ادامه زندگی پس از بلایای آب و هوایی و یا سناریوهای پایانی پیشنهاد دهند.

به گزارش گالری آنلاین، مقام های اول، دوم و سوم این رویداد تا 20 هزار و پانصد دلار سنگاپور (SGD) جوایز نقدی دریافت خواهند کرد.

پیشنهادات باید شامل موارد زیر باشد:

محل: یک سایت واقع در آسیا را انتخاب کنید. مساحت سایت باید حداکثر 5 هکتار (50000 متر مربع) باشد.

انتخاب کنید که کدام سناریو (اعم از تخریب آب و هوا یا پایان یا هر دو) بر اساس سایت انتخاب شده مورد بررسی قرار گیرد. روش‌هایی را که بر بافت سایت از نظر شرایط فیزیکی/ مکانی تأثیر می‌گذارد، توضیح دهید. شرایط جامعه/ جمعیت؛ شرایط اجتماعی-اقتصادی؛ و شرایط اکولوژیکی/ طبیعی.

راه حل معماری پایدار پیشنهادی شما چیست؟ این راه‌حل‌ها ممکن است ساختمان‌های جدید باشند یا با ساختمان‌های موجود سازگار شوند و می‌توانند از هر گونه‌شناسی باشند.

چگونه راه حل باید اعمال و اجرا شود؟

این رقابت در سطح بین المللی برای شرکت های فردی یا تیمی آزاد است.

از شرکت کنندگان دعوت می شود که به عنوان یک شرکت کننده انفرادی یا در تیم های حداکثر 5 نفر شرکت کنند.


شرکت در این رویداد رایگان است.

مهلت ثبت نام: 9 فوریه 2024 (20 بهمن 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi