فراخوان رقابت معماری The Home of Shadows

شرکت Buildner دومین دوره از رقابت معماری Home of Shadows را برگزار می کند. این رویداد بر تعامل مهم بین نور و سایه در ایجاد یک محل زندگی کارآمد و مجذوب کننده تاکید می کند.


به گزارش گالری آنلاین، نور طبیعی نه تنها به دلیل کارایی آن در طراحی خانه یک جنبه حیاتی تلقی می شود، بلکه فضا را به محلی امن، دلپذیر و راحت تبدیل می کند. نور این امکان را برای معماران فراهم می کند تا روح و حس را در طرح های خود گنجانده وجدا از شکل ظاهری به ساختمان جان ببخشند.

به همین ترتیب، سایه ها نیز نباید نادیده گرفته شوند. سایه ها از عناصر ضروری در افزودن عمق، بافت و روح به فضا شمرده می شوند.

Home of Shadows با برگزاری دومین دوره از رقابت خود، از شرکت کنندگان دعوت می کند تا خانه ای برای یک زوج فرضی طراحی کنند، مشروط بر آنکه نور مصنوعی کاملا از آن حذف شود. طرح های ارسالی باید نشان دهنده درک عمیق از نحوه تأثیر نور طبیعی بر انتخاب‌های معماری و بکارگیری آن برای ایجاد محیطی کاملاً کاربردی و دلپذیر از لحاظ زیباشناسی در محل زندگی باشد.

شرکت کنندگان جهت ارائه طرح خود در انتخاب مکان فرضی که مناظر متنوعی برای جستجوی نور و سایه فراهم می کنند، آزاد هستند. Buildner مشتاقانه منتظر دریافت پروژه های خلاقی است که تلفیقی هماهنگ از مهارت فنی و ایده های خلاق را به نمایش بگذارند که امکانات بی پایان و نهفته در رقص نور و سایه در طراحی معماری را آشکار می کنند.


جوایز:

در این رقابت 3 برنده اصلی، 7 برنده جایزه ویژه و 6 برنده جایزه افتخاری (honourable mentions) انتخاب خواهند شد. Buildner (با نام سابق Bee Breeders) در مجموع 7000 یورو به عنوان جایزه نقدی به برندگان مسابقه به شرح زیر اهدا خواهد کرد:

نفر اول - 3000 یورو

نفر دوم - 1500 یورو

نفر سوم - 1000 یورو

6 برنده نشان شایستگی honourable mention

جایزه دانشجویی - 1000 یورو

جایزه پایداری: 500 یورو


مهلت ثبت نام:

ثبت نام عادی : 14 دسامبر 2023 تا 29 فوریه 2024 (23 آذر تا 10 اسفند 1402)

ثبت نام نهایی: 1 مارس تا 2 می 2024 (11 اسفند 1402 تا 12 اردیبهشت 1403)


هزینه ثبت نام (معماران/ علاقه مندان/ شرکت ها):

ثبت نام عادی: پیکیج کامل جوایز 100 یورو (بدون جایزه نقدی 80 یورو)

ثبت نام نهایی: پیکیج کامل جوایز 120 یورو (بدون جایزه نقدی 90 یورو)

هزینه ثبت نام (دانشجویان):

ثبت نام عادی: پیکیج کامل جوایز 90 یورو (بدون جایزه نقدی 70 یورو)

ثبت نام نهایی: پیکیج کامل جوایز 110 یورو (بدون جایزه نقدی 80 یورو)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi