فراخوان رقابت معماری MICROHOME Kingspan Edition

رقابت MICROHOME Kingspan Edition از شرکت کنندگان دعوت می کند تا طرح یک خانه ماژولار مستقل از شبکه را که یک زوج حرفه ای جوان فرضی را در خود جای دهد، تجسم کنند. این طرح برای تعداد افراد یک خانواده استاندارد درنظر گرفته می شود. مساحت کف ساختمان نباید از 25 متر مربع تجاوز کند، به شرکت کنندگان توصیه می شود تاحد امکان خلاقیت و نوآوری خود را در این زمینه بکار گیرند.


به گزارش گالری آنلاین، از شرکت کنندگان خواسته شده تا بار دیگر و بصورت بنیادین به سازماندهی فضایی پرداخته و از زیبایی شناسی منحصر بفرد، فناوری های پیشرفته و متریال های خلاقانه استفاده کنند. این رقابت با هدف تبدیل این خانه در مقیاس کوچک از یک فرم ساده معماری به یک معماری پیشرفته و تحول آفرین در نوع خود برگزار می شود.

هیچ گونه محدودیت جغرافیایی در انتخاب محل برای طراحی این خانه وجود ندارد، که خود بستری برای خلاقیت بی حد و مرز شرکت کنندگان فراهم می کند. طراحی این پروژه می تواند در هر نقطه از سراسر جهان، در شهر یا روستا، اجرا شود. طرح هایی که پایداری را در اولویت قرار داده و از طریق تکنیک های خلاقانه معماری راهکارهایی در رابطه با معضلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ارائه دهند، از ارجحیت برخوردار خواهند بود.

این رقابت فرصتی برای همکاری در ایجاد تحول در معماری مسکونی بوده و مشتاقانه منتظر شناسایی طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه ای است که آینده "زندگی در خانه های کوچک" را بازتعریف خواهند کرد.


شرایط:

این رقابت برای همه آزاد بوده و شرکت در آن نیاز به مدارک و صلاحیت تخصصی ندارد. شرکت کنندگان می توانند به صورت انفرادی یا گروهی (حداکثر 4 نفر) طرح پیشنهادی خود را ارائه دهند. مکاتبه با برگزارکنندگان و تمامی اطلاعات ارسالی باید به زبان انگلیسی باشد.


جوایز:

در این رقابت 3 برنده اصلی، 7 برنده جایزه ویژه و 6 برنده جایزه افتخاری (honourable mentions) انتخاب خواهند شد. Buildner (با نام سابق Bee Breeders) در مجموع 150000 یورو به عنوان جایزه نقدی به برندگان مسابقه به شرح زیر اهدا خواهد کرد:

نفر اول - 40000 یورو

نفر دوم - 20000 یورو

نفر سوم - 10000 یورو

6 برنده نشان شایستگی honourable mention

1 جایزه THE KINGSPAN - 40000 یورو

4 جایزه COMPLIMENTS KINGSPAN :5000 یورو (برای هر نفر)

1 جایزه دانشجویی Buildner Student Award - 10000 یورو

1 جایزه پایداری Buildner Sustainability Award - 10000 یورو


هزینه و مهلت ثبت نام:

ثبت نام اولیه: 9 نوامبر تا 14 دسامبر 2023 (18 آبان تا 23 آذر 1402)

هزینه ثبت نام برای معماران/ علاقمندان/ شرکت ها: 150 یورو (دانشجویان: 130 یورو)

ثبت نام عادی: 15 دسامبر 2023 تا 26 فوریه 2024 (24 آذر تا 7 اسفند 1402)

هزینه ثبت نام برای معماران/ علاقمندان/ شرکت ها: 170 یورو (دانشجویان: 150 یورو)

ثبت نام نهایی: 27 فوریه تا 29 آوریل 2024 (8 اسفند 1402 تا 9 اردیبهشت 1403)

هزینه ثبت نام برای معماران/ علاقمندان/ شرکت ها: 190 یورو (دانشجویان: 170 یورو)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi