نمایشگاه معماری گاندی در گالری هنری بیوربروک

گالری هنری بیوربروک نمایشگاهی را افتتاح کرد که آثار پیشگامانه معماران عمر گاندی (OG)، یک استودیوی معماری شناخته شده در سطح جهانی را به نمایش می گذارد.


به گزارش گالری آنلاین، این نمایشگاه به سرپرستی جان لروکس از 14 اکتبر 2023 تا 10 ژانویه 2024 برپاست.

معماران عمر گاندی (OGA) که در سال 2010 تأسیس شد، به دلیل رویکرد نوآورانه خود در معماری و طراحی، شهرت جهانی را به دست آورده است. OGA که به دلیل توانایی خود در تفسیر خلاقانه خلاصه مشتریان و در عین حال ترکیب یکپارچه ویژگی های منحصر به فرد هر سایتی که در آن کار می کند، شناخته شده، به طور مداوم سازگاری خود را با آب و هوای شدید نشان داده است که منجر به طراحی های متحول کننده شده است که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است.

معماران عمر گاندی، به رهبری خود عمر گاندی، جایزه معتبر حرفه ای رم در معماری و مدال فرماندار کل در معماری را دریافت کرده اند. این نمایشگاه فرصتی منحصر به فرد برای کاوش در ریشه های استودیو و ردیابی تکامل آن در یکی از تأثیرگذارترین شیوه های معماری در جهان است. این نمایشگاه پروژه های تکمیل شده در چشم انداز کانادا را از طریق طرح ها، عکس های ساختمانی، نقشه ها و مدل های فیزیکی برجسته می کند.

جان لروکس، مدیر مجموعه‌ها و نمایشگاه‌های گالری هنری بیوربروک، سرپرست این نمایشگاه و یک معمار بازنشسته است. او تحسین خود را از کار OG ابراز کرد و اظهار داشت: "کار اخیر معماران عمر گاندی یکی از خلاقانه ترین و هیجان انگیزترین طرح های معماری است که تا به حال از آتلانتیک کانادا بیرون آمده است. برای من تعجب آور نیست که توسط عمر و دفترش برگزار می شود. آنها به مردم، مکان و صنعت ساختمان اهمیت می دهند. در نهایت به ساختن یک جامعه قوی و متصل از طریق معماری ختم می شود."


logo-samandehi