گالری مارپیچی به مثابه گل

منظره های اولیه گالری مارپیچ را به عنوان یک عنصر محوری در طرح جامع احیای روستای Dawei معرفی می کند که از توسعه پایداری روستایی در Hefei، استان Anhui حمایت می کند.


به گزارش گالری آنلاین، این پروژه تجارب گالری را بازتعریف می کند و هنر را در یک زمینه طبیعی به جای یک محیط محدود قرار می دهد. این ساختمان که بین دو روستا واقع شده است به عنوان پس زمینه هندسی اختصاص داده شده به طبیعت، هنر و اجرا عمل می کند. این گالری با 445 متر مربع وسعت، به طور یکپارچه با مناظر اطراف ادغام می شود و اثرات زیست محیطی را به حداقل می رساند. شکل بیوفیلیک ساختمان، که به عنوان یک «تنه درخت اولیه» تصور می‌شود، حلقه‌های آن را باز می‌کند و یک حیاط صمیمی ایجاد می‌کند و مرزهای داخلی و خارجی را محو می‌کند. ساختار دایره‌ای سفید که به‌طور رنگی با خانه‌های آهکی‌شسته Anhui هم‌راستا شده است، در حالی که با بافت روستا ترکیب می‌شود، به خانه‌های شهری محلی ادای احترام می‌کند.

کل سازه از جنوب به شمال باریک می شود. طراحی منظر محیط، مراتع را بازسازی می‌کند، چمن‌های بلند را معرفی می‌کند و زمین را به شکل آمفی‌تئاتری برای رویدادها، اجراها و تاسیسات در مقیاس بزرگ شکل می‌دهد. دهانه‌های لعاب‌دار از کف تا سقف اطمینان می‌دهند که گالری‌ها روشنایی روز دارند، زیرا دهلیز با جهت شمال به جنوب اجازه می‌دهد تا نور روز فیلتر شده را به تجربه‌ای ملموس در فضا تبدیل کند و فضایی شاعرانه برای تماشای هنر ایجاد کند. تأثیر اجتماعی-فرهنگی گالری به پرورش بعد فرهنگی در دشت Anhui گسترش می یابد و علاقه مندان به هنر را به حومه شهر جذب می کند. طراحی Protoscapes تنظیمات گالری مرسوم را به چالش می کشد و به طبیعت اجازه می دهد با آثار هنری گفتگو کند.


logo-samandehi