فراخوان جوایز طراحی MUSE

رقابت بین المللی جوایز طراحی MUSE با هدف به رسمیت شناختن آثار طراحی برجسته و خلاق از سراسر جهان برای سال 2024 برگزار می شود.


به گزارش گالری آنلاین، MUSE با مأموریتی برای ارج نهادن، تجلیل و ارتقاء نوآوران برجسته طراحی، به عنوان پلتفرمی کلیدی نیز برای معرفی ستارگان آینده در معماری، طراحی داخلی، طراحی محصول، طراحی منظر، نورپردازی، مبلمان و طراحی مد در سراسر جهان نیز ایفای نقش می کند.

این رقابت که توسط موسسه جوایز بین‌المللی (IAA) در سال 2015 راه اندازی شد، با هدف عبور از مرزهای ایده پردازی، برای ارتقای هر چه بیشتر استانداردهای دنیای طراحی الهام بخش دیگران است. جوایز طراحی MUSE علاوه بر تقدیر از طراحان، هنرمندان، معماران، برندها و آژانس های طراحی برنده، فرصتی برای آنان فراهم می کند تا در معرض همگان قرار گرفته و جایگاه ارشد آنان در بازار و تخصص آنها در این صنعت نمایان شود.

جوایز طراحی MUSE در 10 گروه زیر برگزار می شود:

- طراحی معماری

- طراحی داخلی

- طراحی محصول

- طراحی مد

- طراحی حمل و نقل

- طراحی بسته بندی

- طراحی مبلمان

- طراحی مفهومی

- طراحی نور پردازی

- طراحی منظر


شرکت در جوایز طراحی MUSE برای آژانس های تبلیغاتی، معماران، تولیدکنندگان، صاحبان برند/ کسب و کار، طراحان خودرو، بوتیک های خلاق، شرکت های طراحی، مهندسان، طراحان مد، هنرمندان متخصص مستقل، طراحان مبلمان، طراحان گرافیک، بازاریابی داخلی، آژانس های تعاملی، طراحان داخلی، طراحان منظر، طراحان محصول، دانشجویان، و کلیه علاقمندان 18 سال و بالاتر از آن از سراسر جهان آزاد است.

داوری:

ارزیابی آثار با حذف اطلاعات شرکت کنندگان و برای جلوگیری از سوگیری و تضاد منافع انجام می شود.


داوران در سطح ارشد و با تجربه در حوزه/ صنعت خود هستند، از جمله طراحان خلاق و مدیران هنری از آژانس های بین المللی، معماران، طراحان مد، طراحان داخلی، طراحان محصول، مربیان، بازاریابان یا صاحبان مشاغل. انتخاب داوران بر اساس تجربه، اعتبار و آمادگی آنها انجام خواهد شد.


معیارهای ارزیابی:

امتیاز دهی داوران در قیاس 1 تا 100 و بر اساس معیار های زیر انجام خواهد شد:


- خلاقیت/ اصالت (بکر بودن ایده )/ مفهوم/ ایده

- محتوا/ اختصار/ هدف/ برنامه ریزی/ اجرا

- نوآوری/ فناوری

- کیفیت/ کارآیی/ پایداری

- برداشت کلی/ تاثیر گذاری (فاکتور WOW)/ به یاد ماندنی


تصمیم گیری MUSE Design Awards و International Awards Associate بنا به به صلاحدید فردی، نهایی و در رابطه با کلیه موضوعات مربوط به مسابقات لازم الاجرا است و مشمول هیچ بحث یا مکاتبه ای نیست.


اسامی برندگان سال 2024 در 12 آوریل 2024 از طریق صفحه رسمی MUSE Design Awards اعلام خواهند شد. پس از آن تمامی شرکت کنندگان ثبت نام شده می توانند برای دیدن آثار برنده وارد سایت شوند.


در این رقابت برندگان در 4 سطح موفقیت زیر قرار می گیرند:

برنده جایزه طرح سال

برنده تندیس پلاتین muse (با کسب 100-85 امتیاز)

برنده تندیس طلا muse (با کسب 84-70 امتیاز)

برنده تندیس نقره muse (با کسب 69-50 امتیاز)


جوایز:

- برندگان طرح سال نشان افتخار با نسخه محدود و گواهی طراحی شده حرفه ای دریافت خواهند کرد.

- گواهی طراحی شده حرفه ای بعنوان یادبودی از اثر برنده شامل عنوان اثر، درج نام شرکت/ نام برنده و گروهی که در آن شرکت کرده اند، اعطا خواهد شد.

- برندگان درجه برتر (پلاتین و طلا) در گالری سایت MUSE Design Awards معرفی شده که متخصصان می توانند در آنجا آثار آنها را مشاهده کنند.

- طراحی حرفه ای لوگو جهت استفاده در وب سایت ها، امضای ایمیل و غیره.

- برندگان پلاتین و طلا توسط MUSE در رسانه های اجتماعی یا شریک رسانه ای Muse در وب سایت Muse.World معرفی می شوند.


هزینه و مهلت ثبت نام:

ثبت نام اولیه-: 13 اکتبر - 9 نوامبر 2023 (21 مهر الی 18 آبان 1402) / 199 دلار (برای ارسال اثر اضافی 199 دلار و برای شرکت در گروه دیگر 139 دلار)

ثبت نام معمولی: 10 نوامبر - 7 دسامبر 2023 (19 آبان الی 16 آذر 1402) / 209 دلار (برای ارسال اثر اضافی 209 دلار و برای شرکت در گروه دیگر 149 دلار)

ثبت نام نهایی: 8 دسامبر ۲۰۲۲ - 11 ژانویه 2024 (17 آذر الی 21 دی 1402) / 229 دلار ( برای ارسال اثر اضافی 229 دلار و برای شرکت در گروه دیگر 169 دلار)

آخرین مهلت ثبت نام: 12 ژانویه - 29 فوریه 2024 (22 دی الی 10 اسفند 1402) / 239 دلار ( برای ارسال اثر اضافی 239 دلار و برای شرکت در گروه دیگر 179 دلار)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi