فراخوان نمایشگاه سالانه معماری RSA

رویداد معماری RSA صد و نود و هشتمین نمایشگاه سالانه خود را برگزار می کند.


به گزارش گالری آنلاین، این نمایشگاه که از شنبه 11 مه (22 اردیبهشت 1403) تا یکشنبه 16 ژوئن 2024 (27 خرداد 1403) برگزار خواهد شد، طیف وسیعی از هنر و معماری معاصر را از اعضای آکادمی سلطنتی اسکاتلند، غرفه داران دعوت شده، به علاوه هنرمندان و معماران منتخب از میان آثار ارسالی آنلاین، به نمایش می گذارد.

مبنای معماری باز، بر برجسته کردن چالش برانگیزترین و معاصرترین شیوه های معماری در سراسر اسکاتلند و خارج از آن متمرکز است.

موضوع فراخوان معماری امسال به چگونگی تلاقی، تعارض یا همسویی یک اثر با محیط تمرکز دارد.

این نمایشگاه از آثاری استقبال می کند که به موضوع "اقدام حیاتی" پاسخ داده و در رویارویی با شرایط اضطرار اقلیمی روز افزون و نابرابری‌های فزاینده، از قابلیت افراد، موقعیت محلی، مصالح و محیط برای ایجاد تغییرات مثبت در مناظر شهری، روستایی و اجتماعی بهره ببرند. همچنین پروژه های جدید و در حال توسعه ای که وضعیت موجود را به چالش کشیده و "ممکن ها را تصور می کند" (بیل هوکس، 2012) مورد استقبال این رویداد است.


شرایط آثار ارسالی:

• معماران می توانند حداکثر دو اثر به اندازه دلخواه ارسال کنند.

• شرکت کنندگان می توانند آثار خود را بصورت طراحی، عکس، مدل، فیلم/ انیمیشن‌ و غیره ارسال کنند.

هزینه شرکت در این رقابت 30 پوند برای هر اثر (10 پوند برای دانشجویان و شرکت کنندگان زیر 26 سال) به اضافه 10 پوند برای نمایش اثر منتخب است.

مهلت درخواست: چهارشنبه 21 فوریه 2024 (2 اسفند 1402)، ساعت 5 بعد از ظهر


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


برای کسب اطلاعات بشتر بهسایت فراخوانمراجعه نمایید.

logo-samandehi