فراخوان پنجمین دوره مسابقه دانشجویی «جایزه طراح جوان آسیا در ایران»


توضیحات کلی مسابقه:
مسابقه AYDA (که پیش تر با عنوان مسابقه طرح جوان آسیا شناخته شده بود)، برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ به عنوان بخشی از رویای شرکت رنگ نیپون برای پرورش نسل آینده استعداد های طراحی راه اندازی شد. این مسابقه بستری الهام بخش برای دانشجویان معماری است تا با استفاده از فرصت های یادگیری متقابل و ارتباط با پیشگامان این صنعت در کنار همتایان معماری و خود در منطقه به توسعه مهارت هایشان بپردازند.

از آن زمان تاکنون، AYDA رشد چشمگیری داشته و به جایگاهی والا دست یافته است و امروز به عنوان یکی از برترین مسابقات طراحی دانشجویی در سر تا سر آسیا شناخته می شود. تا امروز بالغ بر ۵۰۰۰۰ متقاضی از بیش از ۱۲۰۰ مؤسسه آموزش عالی در ۱۶ مکان جغرافیایی از سراسر جهان در این مسابقه شرکت کرده اند. طی سال های گذشته AYDA توانسته فرصتی فراهم کند تا هزاران دانشجو طراح جوان و با استعداد بتوانند با اساتید بنام و چهره های اصلی و تاثیر گذار در صنعت طراحی در تعامل باشند. این پلتفرم باعث شده شرکت کنندگان بتوانند به کمک کارگاه های مختلفی که توسط اساتید با تجربه و متخصصان این حوزه برگزار می شود علاوه بر کسب دانش حرفه ای به صورت مستقیم، بهره گیری از رهنمود ها، آموزش های اختصاصی و پرورش مهارت های لازم با یادگیری از همتایان خود در داخل و خارج از مرز های کشورشان بر دانش خود بیفزایند.

هر ساله، AYDA فرصتی دیگر برای استعدادهای جوان طراحی فراهم می کند تا مرز های طراحی خود را بیش از پیش گسترش دهند. AYDA ضمن ارائه آموزش های مختلف تجربی و خلق فرصت های تکرار نشدنی در زندگی طراحان جوان توانسته خانواده ای صمیمی متشکل از معماران حرفه ای انجمن های مرتبط با این حرفه، شرکا، دانشکده های طراحی فارغ التحصیلان و دانشجویان طراحی شکل دهد.

حضور این مسابقه در ۱۶ کشور:

۱-بنگلادش
۲- چین
۳- هنگ گنگ
۴- هند
۵- اندونزی
۶- ایران
۷- ژاپن
۸- مالزی
۹- پاکستان
۱۰- فیلیپین
۱۱- سنگاپور
۱۲-سری لانکا
۱۳- تایوان
۱۴- تایلند
۱۵- ترکیه
۱۶- ویتنام

موضوع مسابقه:

همگرایی: حمایت از طرح های هدفمند
همگرایی زمانی است که یک نقطه و یا یک خط به دیگری می رسند و تمایل دارند نتیجه و پایانی مشترک شکل دهند. هدف مسابقه AYDA کمک به شکل دادن آینده ای است که در آن طراحان از مناطق مختلف و با پیشینه و فرهنگ های متفاوت بتوانند از یکدیگر بیاموزند و بهترین راهکار ممکن را برای حل چالش های اجتماعی مشترک و اساسی ارائه دهند.
از زمان شروع همه گیری کووید ۱۹- در سال ۲۰۲۰، زندگی همه ما تغییرات زیادی کرده است. این همه گیری به دلیل تأثیرات ماندگار خود، برای طراحان نو پا به لحاظ درک آینده طراحی دوران چالش برانگیزی بوده است.
در حالی که دوران بهبودی پس از کرونا را سپری میکنیم، امروز می دانیم که در جهانی زندگی میکنیم که بیش از هر زمان به یکدیگر وابسته هستیم و باید یاد بگیریم چگونه به عنوان یک نژاد واحد انسانی در کنار هم زندگی کرده و ضمن توجه به شباهت های یکدیگر با شرایط جدید سازگار شده و به زندگی خود ادامه دهیم و به رشد و شکوفایی برسیم.
جهان با تمام وسعت خود و تنوع نژاد ها زبان ها، اعتقادات و فرهنگ های مختلف همواره دارای نژادی واحد به نام نژاد بشریت است. طراحان نیز باید فارغ از تفاوت رنگ ها، قومیت ها و نژاد ها و فرهنگ ها به کمک یک زبان جهانی مشترک در طراحی و با به کارگیری تخصص خود، برای ساخت آینده نسل های بعدی ضمن همکاری با یکدیگر، مفهوم همگرایی و یکی شدن را یاد بگیرند.
نقش طراحان آینده بسیار پر اهمیت و حیاتی شده است و در نتیجه، طراحان باید عوامل زیادی را در طراحی خود در نظر بگیرند که ماندگاری و اصولی بودن کار آن ها را تعیین کرده و بتواند یاری رسان انسان ها در گذر از فراز و نشیب های زندگی باشد.
با یادگیری مفهوم، همگرایی شما می توانید با ذهنی بازتر و مشتاق تر از آخرین ترند ها و نیاز های جامعه خود آگاه شده و آن را به دنیا منتقل کنید. در نتیجه با این کار توانسته اید راهکاری مقیاس پذیر برای همتایان خود در مناطقی که با چالش های مشابهی روبرو هستند، ارائه دهید.

همگرایی از نظر هیئت مشاوران به چه معناست؟

– هنگامی که دو یا چند عنصر با هم برخورد می کنند و مانند یک دومینو تلاش های ما را چند برابر بیشتر می کنند.
– اتصال در یک نقطه و گسترش مانند یک شبکه وب در رشته های مختلف تخصصی برای کمک به حل مشکلات پیچیده.
– کنار هم جمع شدن و جشن گرفتن اشتراکات و تفاوت هایمان.
– رسیدن به ترکیبی از ایده ها برای پیشبرد یک دستور کار جمعی از طریق راهکار های جامع تفکر طراحی.

موضوع فرعی سال:

طراحی های خوب عملکرد جهان را بهبود می بخشند. بنابراین، در حالی که بسیاری از طرح ها اهداف تجاری قوی دارند و نقش های کلیدی در توسعه اقتصادی ایفا می کنند یک طراحی خوب نیز بخش مهمی از توسعه و رشد جامعه بوده و در جهت خدمت رسانی به جوامع محروم استفاده می شود.
موضوع امسال طراحان جوان را تشویق می کند تا علاقه مندی های شخصی خود را در طراحی با دلایلی که ارزش مبارزه کردن دارند، تلفیق کرده و راهکار های جدیدی کشف کنند. اما هدف اصلی این کار چیست؟ هدف، ساختن فانوس های امید برای جوامع نیازمند در عین توسعه و رشد بشریت است.
در اینجا چند نکته مهم برای ورود به مسیر طراحی امسال آورده شده است: یافتن هدف و دلیلی که ارزش مبارزه کردن داشته باشد اما به سبک خودمان سبک های طراحی در طول زمان با افزایش تجربه های عملی طراحان تغییر می کنند
به عنوان طراحانی نوپا که هنوز فرصت آن را داریم که به کمک قدرت طراحی و با راهکار هایی نوآورانه برای حل مسائل جهانی تلاش کنیم، باید از خود بپرسیم که منبع الهام بخش ما از کجا نشات گرفته است و ما خواهان جنگیدن برای چه اهدافی هستیم؟

گوش سپردن به ندای درونی خود و توسعه فلسفه طراحی

مراجعه به پروژه های طراحان بزرگ به عنوان منبع الهام و دنبال کردن ترند های رسانه های اجتماعی می تواند به ویژه برای طراحانی که تازه شروع به کار کرده اند فریبنده و تا حدی کارساز باشد. اما ما باید یاد بگیریم که به ندای درون خود گوش فرا دهیم و فلسفه طراحی خود را از طریق تجربیات شخصی، تحقیق، آزمایش و جمع آوری داده ها شکل دهیم.

یافتن ارزش های خود از طریق مشورت با همتایان و اعتبارسنجی اجتماعی

اغلب اوقات ما آنقدر در ایده آل های طراحی خودمان غرق می شویم که فراموش می کنیم که هدف واقعی از یک طراحی خوب پاسخگویی به نیازهای جوامعی است که باید به آن ها خدمت کنیم. ما از شما می خواهیم که در جامعه رفت و آمد کنید و نظرات و تایید افراد بیشتری را در مورد طرح خود جمع آوری کنید. سپس این بازخورد ها را مجددا بررسی و راستی آزمایی کرده تا بتوانید طراحی خود را دقیق تر بر این اساس تنظیم کنید.

معیار های داوری: (گروه معماری)

۱- کانسپت طراحی- ۲۰% امتیاز:
– کانسپت های پروژه و بیان مسئله به صورت واضح و تاثیر گذار ارائه شده باشد.
– بر مبنای تحقیقات موثر و گسترده شکل گرفته باشد.
– توانایی ارائه راهکار های مناسب و موثر برای چالش طراحی را داشته باشد.
– نشان دهنده مهارت های تفکر انتقادی و حل مسئله باشد.
– مبتکرانه و نو آورانه، مرتبط با موضوع و بر کاربران فضا تأثیر گذار باشد.

سوالات کمک کننده:
طرح شما به خوبی پاسخگوی یکی از نیازهای بنیادین انسان می باشد و یا مسئله ای حل کند؟
آیا طرح شما هدفی خاص و عملکرد بهتری برای ساکنان یا کاربران خود در مقیاس انسانی فراهم می آورد؟
آیا طرح شما قادر به عرضه و ارائه ارزش های تجاری یا اجتماعی می باشد؟
آیا طرح شما ضمن رعایت اصول ارگونومی و زیست محیطی رفاه و سلامت جسمی کاربران را تامین می کند؟
آیا طرح شما دیدگاه های جایگزین و / یا راهکار هایی برای حل مشکلات ارائه می دهد؟

۲- عملکرد و کارایی- ۱۵% امتیاز:

برنامه ریزی دقت طراحی فضا و سایت: توانایی ارائه پلان هایی مطابق با موضوع و زمینه مورد نظر برنامه ریزی و طراحی پلان مناسب هر فضا متناسب با نیازهای کاربران و مطابق با اصول آنتروپومتریک (ابعاد انسانی) و ارگونومیک.

– عملکرد: طراحی برای کاربری مورد نظر مناسب باشد و تغییرات مثبتی در جامعه و کاربران ایجاد کند.

– تأثیر گذاری طراحی: طراحی، اثر گذاری قابل توجهی بر زندگی معاصر و محیط زندگی داشته باشد. برپایه ارزش ها و هنجار های اجتماعی قوی باشد. به طور موثر به پرورش نسل بعدی و پیشرفت جامعه به عنوان یک کل واحد کمک کند.

– قابل اجرا و عملی بودن: طراحی مطابق با مصالح و فناوری روز و قابل دسترس باشد.

سوالات کمک کننده:

آیا طرح شما میتواند با استفاده از فرآیند ها، مصالح، فناوری های موجود و یا فناوری هایی که اکنون در حال توسعه هستند، اجرا شود؟
آیا طرح شما قادر است به صورت همه جانبه پاسخگوی کاربران و فعالیت هایشان بوده و پذیرای تغییر باشد؟
آیا طرح شما در طولانی مدت نیز از نظر فیزیکی (حجم و فرم) و زیبایی شناسی ارزش های خود را حفظ خواهد کرد؟

۳- نوآوری در طراحی- ۲۰% امتیاز:

– نشان دهنده سطح بالایی از ابتکار و خلاقیت باشد.
– نشان دهنده توانایی ارائه راهکارهای نوآورانه و آینده محور با به کارگیری فناوری باشد.

سوالات کمک کننده:

آیا طرح شما قابلیت استفاده و بهره وری از فناوری و / یا هوش فناوری را به حداکثر رسانده و یا ارتقاء می دهد؟
آیا طرح شما در اجرا و عمل مبتکرانه و بدیع است؟

۴- پایداری- ۱۵% امتیاز:

– قابلیت پاسخگویی به نیازهای مردم و محیط زیست را با رویکردی ماندگار و تأثیر گذار داشته باشد. به عنوان مثال پاسخگوی مسائل اقلیمی و انرژی باشد.
– در طول مراحل توسعه و طول عمر پروژه فرآیند های فکری موثر و استفاده از منابع تجدید پذیر و چرخه حیات را در نظر گرفته باشد.
– طرحی فراگیر و مانا باشد.

سوالات کمک کننده:

آیا طراحی شما از عناصر پایدار و سازگار با محیط زیست، که به حفظ طبیعت کمک می کند، تشکیل شده است؟
کند

۵- زیبایی شناسی و تاثیرات بصری- ۱۰% امتیاز:

– طراحی از نظر زیبایی شناسی دلپذیر باشد و به طور موثر در هماهنگی با هنجار های اجتماعی و فرهنگی کاربران خود باشد.
– خلق مکان فرصت هایی را برای تعامل کاربران با یکدیگر ضمن استفاده از فضا ایجاد کند.

۶- استفاده از رنگ- ۱۰% امتیاز:

– استفاده خلاقانه و مبتکرانه از رنگ ها را تصویر بکشد.
– نمایش خلاقانه ای از تعادل بین رنگ ها، مصالح و خروجی های حاصل از طراحی باشد.
– از رنگ ها جهت ارتقاء مصالح، نماها و موارد دیگر استفاده شده باشد.

۷- ارائه و تحویل کار- ۱۰% امتیاز:

– ارائه بسیار واضح و شفاف، خلاقانه و تعامل محور باشد.
– ارائه، منسجم باشد و بتواند به کمک اقلام بصری، گرافیکی و / یا انیمیشن منجر به درک بهتر چالش ها و راهکار های ارائه شده در طراحی شود.
– ارائه، علاوه بر تمرکز بر روی مدارک طراحی شما در پروژه فلسفه طراحی، شامل فرآیند طراحی و کانسپت طراحی را نیز نشان دهد.

چک لیست مدارک ارسالی:

۱- عنوان و موضوع پروژه و کانسپت:

همه پروژه ها باید با عنوان پروژه و موضوع / کانسپت آن شروع شوند.

۲- شرح کانسپت طراحی:

شرح طراحی نباید بیش از ۸۰۰ کلمه باشد و باید در قالب یک فایل Microsoft Word ارسال شود. هنگام ارسال نیز فایل آن باید داخل CD / DVD موجود باشد.

۳- شیت های ارائه سایز A2 و عمودی (portrait):

– حداقل ۳ شیت و حداکثر ۴ شیت، شیت ها باید دقیقا مطابق با نسخه دیجیتالی باشند.
– شیت ۱ شامل عکس های موجود در سایت (در صورت وجود)، توسعه دهنده و پیمانکار سایت (در صورت وجود)، پلان، طبقات، نماها، پلان مبلمان و تحلیل سایت باشد.
– در شیتهای ۲، ۳ و ۴ پرسپکتیو های سه بعدی قرار می گیرد برای دریافت دستورالعمل های استفاده از رنگ به بخش شماره ۷ رنگ ها مراجعه کنید.
– شیت های ارائه باید به صورت عمودی (portrait) طراحی شده و به هیچ عنوان به صورت افقی نباشند.
– نسخه دیجیتالی شیت های A2 پروژه باید در CD / DVD با پوشه ای به نام “Presentation Board” ذخیره شود و نام هر کدام به صورت “Your Name – Board” نام گذاری شود.

۴- نام گذاری مدارک داخل شیت های ارائه:

– تمامی فضاهای پلان ها نام گذاری شوند.
– پرسپکتیو های موجود در شیت های دیجیتال ۲، ۳ و ۴ باید در اندازه های A4 ،A3 یا A5 باشد و داخل شیت قرار گیرند.
– فرم ثبت نام باید هنگام ارسال مدارک به همراه CD / DVD به عنوان صفحه روی کار پیوست یا ضمیمه شود. – به منظور عدم افشای نام شما در مراحل داوری، نام یا سایر مشخصات شناسایی خود را روی شیت های خود قرار ندهید.

۵- تصاویر پرسپکتیو:

-هر کدام از فایل های پرسپکتیو به صورت جداگانه باید (حداقل) در اندازه A4 باشد. این فایل ها باید در پوشه ای با عنوان ؛perspectives” و با فرمت JPEG ذخیره شوند و نام گذاری آن ها براساس نام فضا باشد. به عنوان مثال، اتاق نشیمن/ لابی.
– تمام فایل های تصویری باید حداقل ۳۰۰ dpi و فقط در فرمت JPEG باشند.

۶- عکس ها:

– یک عکس پرسنلی جدید از خود با وضوح بالا در قالب JPEG با کیفیت ۳۰۰ dpi و با نام خود به عنوان نام فایل بارگذاری شود. (به عنوان مثال “نام شرکت کننده.jpeg).
– اطمینان حاصل کنید که چهره شما کاملا واضح دیده شود. زیرا در صورت انتخاب شدن به عنوان فینالیست از این عکس برای رسانه ها و نشریات آنلاین استفاده خواهد شد.

۷- رنگ ها:

– تمام رنگ های استفاده شده در پروژه، در صورت وجود، باید از طیف رنگ های شرکت نیپون باشد.
– در فرم ثبت نام مشخص کنید که کالیته های رنگی از کدام کشور نماینده ی Nippon انتخاب شده اند، زیرا هر کدام از کشورها مجموعه های مختلفی از نام رنگ ها و کد های رنگی دارند.
– برای مشاهده/ دانلود کالیته های رنگی به وبسایت رسمی مسابقه مراجعه کنید.

ارسال مدارک غیر آنلاین پستی:

۱ فرم ثبت نام را در بخش C تکمیل کرده و آن را به CD / DVD ضمیمه کنید.
۲- CD / DVD حاوی:
– پوشه ای به نام Presentation Board که دارای فایل های JPEG شیتهای ارائه شما با کیفیت ۳۰۰ dpi باشد و نام گذاری آن ها به صورت Your Name – Board 1.jpeg” ،”Your Name – Board 2 ،”Your Name – Board 3.jpeg به همین ترتیب باشد. (در نام فایل ها به جای Your Name نام خود را بنویسید و در ادامه شماره ی برد و یا شیت را بنویسید. مثال: نام شرکت کننده- برد ۳ .jpge) تمامی فایل ها به صورت عمودی (portrait) باشند و افقی نباشند.
– پوشه ای به نام perspectives شامل تمام پرسپکتیو ها در قالب، JPEG با کیفیت ۳۰۰ dpi و نامگذاری مناسب به عنوان مثال اتاق “نشیمن” یا “لابی”).
– شرح کانسپت طراحی شما نباید بیش از ۸۰۰ کلمه باشد و در یک فایل Microsoft Word با نام “Design Concept Statement.docx” ذخیره شود.
– عکس پرسنلی جدید شما با فرمت JPEG و کیفیت ۳۰۰ dpi که نام فایل عکس نام شما باشد. )به عنوان مثال نام شرکت کننده. jpge ).
– فرم ثبت نام و CD / DVD را به دبیرخانه مسابقه معماری AYDA پست کنید.

* تذکر: لطفاً از کامل بودن نوشته ها و مدارک ارسالی اطمینان حاصل فرمایید زیرا مدارک ارسالی ناقص پذیرفته نشده و ممکن است رد شوند.

قوانین و مقررات:

– شرکت کنندگان باید در زمان ارسال دانشجوی یکی از رشته های معماری و / یا سایر دوره های مربوطه در یک مؤسسه آموزشی باشند. اگر مشخص شود که شرکت کننده در زمان ثبت نام فارغ التحصیل شده است، رد صلاحیت می شود.
– این مسابقه برای کلیه دانشجویان معماری در سال سوم و بالاتر مجاز است.
– شرکت کنندگان باید کمتر از یک سال تجربه کار حرفه ای داشته باشند. در صورتی که دوره کار آموزی اجباری یک ساله دانشگاه/ موسسه پس از فارغ التحصیلی شرکت کننده اتفاق بیفتد این دوره به عنوان تجربه کاری حرفه ای در نظر گرفته می شود.
– هر دانشجو فقط می تواند با یک پروژه ثبت نام کند.
– آثار ارسالی باید کاملاً با دستورالعمل های ثبت نام مطابقت داشته باشد و باید به هماهنگ کننده و مسئول مسابقه در هر دانشگاه (هر زمان که لازم باشد) ارسال شود.
– تاریخ نهایی ارسال [هر کشور مهلت ارسال را تعیین کند] است.
– تصمیمات داوران قطعی است.
– به نامزد های منتخب جهت ارائه شفاهی برای تصمیم گیری نهایی داوران اطلاع رسانی خواهد شد.
– به برندگان برای شرکت در مراسم اهدا جوائز اطلاع رسانی خواهد شد. چنانچه آثار برگزیده توسط برگزار کننده و حامی مالی برنامه مناسب تشخیص داده شوند، ممکن است در برنامه های بازاریابی و تبلیغاتی از آن ها استفاده شود.
– کلیه هزینه های سفر و سایر موارد مربوط به حضور در مراسم ارائه ملی، ارائه شفاهی و مراسم اهدای جوایز در سطح ملی بر عهده برندگان خواهد بود. جوایز غیر قابل انتقال و غیر قابل تعویض با وجه نقد یا غیر نقد هستند.
– برگزارکننده این حق را برای خود محفوظ می دارد که معادل ریالی جوایز به نرخ روز را با ارزش مشابه بدون اطلاع قبلی برای جایزه ها جایگزین کند.
– فقط برندگان عنوان های اصلی بین المللی مجاز به شرکت در مسابقات آینده AYDA نخواهند بود. اما از سایر شرکت کنندگان سال های قبل جهت شرکت در مسابقه استقبال می شود.

بیانیه رفع مسئولیت:

بدینوسیله تأیید میکنم که اطلاعات فوق صحیح و دقیق است. این پروژه منحصرا برای مسابقه (۲۰۲۳ AYDA) در نظر گرفته شده است. مطابق با قانون محافظت از اطلاعات شخصی ۲۰۱۰ (PDPA) اطلاعات شخصی شما در اختیار اشخاص ثالث قرار داده نمی شود مگر برای شرکتها و / یا برندهای همکار با رنگ نیپون شما با ارسال داده های خود، موافقت میکنید که رنگ نیپون داده های شما را پردازش کرده و برای استفاده در آینده به آن ها دسترسی داشته باشد. شما به هیچ وجه حق شکایت از رنگ نیپون با عنوان نقض تعهدات تحت PDPA را نخواهید داشت.

تبصره ها:

– ارسالی های (۲۰۲۳ AYDA) باید متعلق به شخص شرکت کننده باشد.
– هر پروژه ارسالی باید شرایط ارسال، معیارهای ارائه و معیارهای مورد نظر هر گروه را داشته باشد.
– شرکت کنندگان قبلی که عنوان بزرگت رین طراح سال به آن ها اعطا شده مجاز به شرکت در مسابقه ۲۰۲۳ (AYDA) نیستند.
– ارسال هایی که با شرایط مطابقت نداشته باشند پذیرفته نمی شوند.

هیئت داوران (به ترتیب حروف الفبا):

• پانته آ اسلامی
• هومن بالا زاده
• انسیه خمسه

جوایز ملی:

نفر اول: ۲ سکه تمام بهار آزادی
نفر دوم: ۱ سکه تمام بهار آزادی
نفر سوم: ۱ نیم سکه بهار آزادی
* برنده نفر اول ملی، نماینده کشور خود در گروه معماری در مراسم بین المللی مسابقه آیدا در سال ۲۰۲۴ خواهد بود و با سایر فینالیست های بین المللی رقابت خواهد کرد.
* اهدای لوح تقدیر به ۱۰ طرح منتخب

جوایز بین المللی:

جایزه نفر اول بین المللی:

– دریافت لقب طراح جوان آسیا
– فرصت شرکت در دوره ی سه هفته ای با گروه ورودی ژوئن ۲۰۲۵ در دانشکده تحصیلات تکمیلی طراحی دانشگاه هاروارد، در ایالت متحده آمریکا، به ارزش ۱۰،۰۰۰ دلار که تمام هزینه ها توسط شرکت رنگ نیپون پرداخت شـده است.

سه جایزه ۱۰۰۰ دلاری نقدی:

جایزه رنگ نیپون: جایزه نقدی به ارزش ۱۰۰۰ دلار
جایزه بهترین طرح پایدار: جایزه نقدی به ارزش ۱۰۰۰ دلار
جایزه بهترین طراحی تاثیر گذار: جایزه نقدی به ارزش ۱۰۰۰ دلار

* ثبت نام در این رویداد رایگان می باشد.

تاریخ های مهم:

آخرین مهلت ارسال آثار: ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۲

دریافت مدارک:
فرم ثبت نام و کالیته های رنگی، از طریق سایت دبیرخانه قابل دریافت می باشد.

دریافت PDF فراخوان

دبیرخانه:
نشانی: تهران، میدان امام خمینی، خیابان ناصرخسرو، کوچه دکتر مسعود خان، پلاک ۱
کدپستی: ۱۱۱۵۶۱۴۶۱۱
تلفن: ۰۲۱۳۳۹۷۹۸۷۰ (داخلی ۳۲۰)
ایمیل: info@aydairan.ir

سایت مسابقه
اینستاگرام: instagram.com/ayda_npir


منبع: معمارنیوز

logo-samandehi