فراخوان مسابقه معماری ICELAND SPA

مسابقه معماری Iceland Beer Spa فرصتی منحصر به فرد برای معماران و طراحان است تا خلاقیت و نوآوری خود را در منطقه خیره کننده دریاچه Myvatn در Iceland به نمایش بگذارند.

به گزارش گالری آنلای، منطقه دریاچه Myvatn، واقع در قلب Iceland، یک مقصد مسحورکننده است که به دلیل مناظر شگفت‌انگیز، گیاهان و جانوران متنوع و فعالیت‌های زمین گرمایی خارق‌العاده شهرت دارد. بازدیدکنندگان این منطقه مجذوب شگفتی‌های زمین‌شناسی بی‌شمار آن، مانند حمام‌های معروف طبیعی Myvatn، منطقه تماشای نهنگ‌های Húsavík، و تشکل‌های گدازه‌ای خیره‌کننده Dimmuborgir می‌شوند. در میان این جاذبه‌های جذاب، دهانه‌های افسانه‌ای Skútustaðagígar جایگاه ویژه‌ای دارند که ترکیبی بی‌نظیر از زیبایی و تاریخ را ارائه می‌کنند.

هتل Sel، یک مؤسسه خانوادگی با تاریخ غنی، درست در کنار دهانه‌های افسانه‌ای Skútustaðagígar واقع شده است و موقعیتی عالی را برای یک تأسیسات چند منظوره خلاقانه فراهم می‌کند. این مسابقه به دنبال ایجاد یک مقصد برجسته است که روح منطقه را منعکس کند و تجربه ای فراموش نشدنی را هم برای گردشگران و هم برای مردم محلی فراهم کند.

این چالش هیجان انگیز از شما دعوت می کند تا ساختار موجود در محوطه هتل را با یک مرکز جدید جایگزین کنید که عملکردهای یک آبجوسازی، کافه و فروشگاه سوغاتی را ترکیب می کند، در حالی که یک ویژگی کلیدی جدید را معرفی می کند: آبگرم آبجو. طراحی شما باید بر ایجاد فضایی جذاب، کاربردی و نوآورانه تمرکز کند که برای طیف وسیعی از مهمانان جذاب باشد.

Buildner معماران و طراحان را تشویق می کند تا در این مسابقه شرکت کنند و چشم انداز خود را برای آبگرم آبجو Iceland ترسیم کنند. آثار ارسالی شما باید مهارت های طراحی شما را نشان دهد و منعکس کننده درک شیوه های ساختمان پایدار باشد، زیرا که مشتری قصد دارد این پروژه را بسازد. این فرصتی نادر برای کمک به تکامل مهمان‌نوازی و خوش‌آمدگویی در یکی از جذاب‌ترین مناطق Iceland است.


سه پروپزال برتر، سه برنده برای جایزه ویژه و شش برنده برای جایزه افتخاری انتخاب خواهند شد. Buildner در مجموع 10 هزار یورو به عنوان جایزه به برندگان مسابقه به شرح زیر اهدا می کند:

جایزه اول، 4000 یورو

جایزه دوم، 2500 یورو

جایزه سوم، 1000 یورو

و شش جایزه افتخاری

جایزه‌ی اهدایی مشتری، 1000 یورو

جایزه دانشجویی Buildner، ا 1000 یورو + 50 یورو کارت هدیه در ARCHIVE BOOKS

جایزه پایداری Buildner، ا 500 یورو

جایزه نقدی: 10735 دلار


ثبت‌نام زودهنگام: 9 می الی 14 جون (19 اردیبهشت الی 24 خرداد 1402)

ثبت‌نام به موقع: 15 جون الی 14 سپتامبر (25 خرداد الی 23 شهریور 1402)

ثبت‌نام متاخرین: 15 سپتامبر الی 8 نوامبر (24 شهریور الی 17 آبان 1402)

آخرین مهلت ثبت‌نام: 8 نوامبر 2023 (17 آبان 1402)

آخرین تاریخ ارسال آثار: 12 دسامبر 2023، ساعت ۱۱:۵۹ به وقت لندن (21 آذر 1402)

اعلام نتایج: 21 فوریه 2024 (2 اسفند 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi