فراخوان جایزه بزرگ معماری (AMP)

جایزه بزرگ معماری (AMP) یک مسابقه معتبر جهانی است که از دستاوردهای جالب توجه معماری تقدیر می‌ کند، طرح های نوآورانه را به نمایش می گذارد و خلاقیت و اثرگذاری معماران را برجسته می کند.

به گزارش گالری آنلاین، این مسابقه دسته بندی های مختلفی از جمله معماری، طراحی داخلی، شهرسازی و معماری منظر (در حال حاضر همچنین عکاسی معماری) را پوشش می دهد.

برنده شدن جایزه AMP نشانه تمایز و شناخت است و معماران و طراحان را به کانون توجه جهانی سوق می دهد. جوایز AMP تحسین بین‌المللی و قرار گرفتن در معرض رسانه‌ها را به ارمغان می‌آورد و پروفایل دریافت‌کنندگان جوایز و پروژه‌های آنها را ارتقا می‌دهد.

معماران مشهور، طراحان، دانشگاهیان و کارشناسان صنعت، هیئت داوری ممتاز را تشکیل می‌دهند و فرآیند ارزیابی حرفه‌ای را تضمین می‌کنند.

جوایز AMP نه تنها از متخصصان شناخته شده تجلیل می‌کند، بلکه بستری برای استعدادهای نوظهور فراهم می‌کند تا در صنعت دیده شوند و اعتبار پیدا کنند. ورودی‌های حرفه‌ای در برابر سایر حرفه‌ای‌ها و ورودی‌های دانشجویی با سایر دانشجویان مورد قضاوت قرار خواهند گرفت.

شرکت در این مسابقه‌ فرصتی برای پیوستن به رتبه‌های نخبگان صنعت است.

هزینه ورودی:

هزینه ارسال از 25 دلار شروع می شود و در هر برنامه مسابقه متفاوت است. ارسال سریع‌تر، هزینه کمتری نیز خواهد داشت.


مهلت ثبت نام: 31 آگست 2023 (9 شهریور 1402)

اعلام نتایج: اواخر سال 2023


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi