فراخوان جایزه محصول سبز 2024

جوایز محصول سبز، بهترین مفاهیم و پیاده سازی محصولات طراحی پایدار را از سال 2013 در سراسر جهان معرفی کرده و ترویج داده است.

به گزارش گالری آنلاین، هدف این رقابت معرفی استارت‌آپ‌ها و شرکت‌هایی است که محصولاتشان جایگزین پایدارتری در بازار است. در عین حال، جایزه مفهوم سبز، نسل بعدی بنیانگذاران پایدار را که می‌خواهند با مفاهیم خود در تغییرات اقلیمی مشارکت داشته باشند، شناسایی و حمایت می‌کند.

برندگان جوایز متعاقبا در یک فرآیند سه مرحله ای مشخص خواهند شد. جوایز در 14 بخش اهدا خواهد شد. شرکت ها، استارت آپ ها و فارغ التحصیلان ابتدا به طور جداگانه و سپس به صورت یک مجموعه مورد قضاوت قرار می گیرند.

در سال 2024، جایزه محصول سبز برای یازدهمین بار اهدا خواهد شد. با ارسال های نوآورانه از بیش از 50 کشور، هیئت داوران بین المللی برتر، بازخورد، شرکای رسانه ای، نمایشگاه ها، همسان سازی تجاری، یک اکوسیستم واقعی پیرامون جوایز ایجاد کرده است.

علاوه بر این، باشگاه آینده سبز، شبکه سازی، تبادل تجربه، آموزش، انگیزه های نوآوری جدید، نمایشگاه های مشترک، توسعه نمایشگاه های پایدار و موارد بیشتری را برای شرکت کنندگان، کارشناسان و افراد علاقه مند ارائه می دهد.

باشگاه آینده سبز یک شبکه جهانی است ک از طریق اعضای جدید و شبکه‌های به وجود آمده از طریق این افراد، رویدادهای آنلاین و حضوری و چندوجهی، دائماً در حال گسترش است.


هزینه ورودی:

شرکت های تاسیس شده: ارسال + کاندید 300 یورو + 1380 یورو

شرکت‌های استارت‌آپ: یک بار هزینه ورودی 300 یورو

استودیوهای طراحی اسپانیایی: یک بار هزینه ورودی برای یک شرکت تاسیس شده (450 یورو) و شرکت‌های استارت‌اپ (200 یورو)


مهلت ثبت نام: 7 نوامبر 2023 (16 آبان 1402)

اعلام نتایج: مارس 2024


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi