چالش مسکن مقرون به صرفه لس آنجلس

چالش مسکن مقرون به صرفه لس آنجلس، شانزدهمین قسمت از سری مسابقات مسکن مقرون به صرفه Buildner، از معماران و علاقه مندان به طراحی از سراسر جهان دعوت می کند تا راه حل های ابداعی خود را برای مقابله با بحران مسکن لس آنجلس ارائه دهند.

به گزارش گالری آنلاین، از آنجایی که شهر با افزایش سرسام‌آور اجاره‌ها، اعیانی‌سازی و خانه‌های اولیه گران قیمت دست و پنجه نرم می‌کند، مسکن مقرون‌به‌صرفه برای خانوارهای کم‌درآمد به طور فزاینده‌ای کمیاب شده است.

این مسابقه به دنبال ایجاد راه حل های تخیلی و عملی برای رسیدگی به نیازهای مختلف مسکن ساکنان لس آنجلس، از جمله خانواده ها، متخصصان مجرد و زوج ها است. شرکت‌کنندگان تشویق می‌شوند فراتر از مدل‌های مسکن متعارف فکر کنند و طرح‌های نوآورانه‌ای را که انعطاف‌پذیری، مقرون‌به‌صرفه، پایداری و حس اجتماع را ارائه می‌دهند، کشف کنند.

با آزادی انتخاب یک مکان در لس آنجلس، رقبا باید عواملی مانند دسترسی، امکانات رفاهی و تأثیر بالقوه بر جامعه اطراف را به دقت در نظر بگیرند. این چالش نیازمند طرح‌هایی است که سازگار باشند و بتوانند ساکنان مختلف و نیازهای آن‌ها را تطبیق دهند و مقرون به صرفه بودن را بدون به خطر انداختن کیفیت یا پایداری در اولویت قرار دهند.

با ترکیب ویژگی‌های پایدار و سیستم‌های کارآمد انرژی، شرکت‌کنندگان باید تلاش کنند تا راه‌حل‌هایی برای مسکن ایجاد کنند که تأثیرات زیست‌محیطی و هزینه‌های بلندمدت را به حداقل برساند و در عین حال یکپارچه با منظر شهری موجود ادغام شود. در نهایت، هدف الهام بخشیدن و تغییر شکل آینده مسکن در لس آنجلس از طریق طراحی‌های زیباشناختی و نوآورانه است که مفاهیم سنتی مسکن، طراحی و جامعه را به چالش می‌کشد.

جوایز:

3 برنده proposal و 2 برنده جایزه ویژه و 6 جایزه افتخاری انتخاب خواهند شد. Buildner (که قبلاً Bee Breeders نام داشت) در مجموع 7000 یورو به عنوان جایزه به برندگان مسابقه به شرح زیر اهدا می کند:

جایزه نفر اول - 3000 یورو

جایزه نفر دوم - 1500 یورو

جایزه نفر سوم - 1000 یورو

+ 6 یادبود افتخاری

جایزه Buildner برای دانشجویان - 1000 یورو + 50 یورو کارت هدیه در ARCHIVE BOOKS

جایزه Buildner برای پایداری - 500 یورو

برنامه مسابقات:

پیش ثبت نام: 2 مه - 7 ژوئن (12 اردیبهشت الی 17 خرداد 1402)

ثبت نام: 8 ژوئن - 7 سپتامبر (18 خرداد الی 16 شهریور 1402)

ثبت نام لحظه آخری: 8 سپتامبر - 1 نوامبر (17 شهریور الی 10 آبان 1402)

آخرین مهلت ثبت نام: 1 نوامبر 2023 (10 آبان 1402)

آخرین تاریخ ارسال: 6 دسامبر 2023 (، بعد از ظهر به وقت لندن)

تاریخ اعلام برندگان: 14 فوریه 2024


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi