فراخوان رقابت طراحی معماری روی یخ

شرکت در مسابقه Warming Huts: An Art + Architecture Competition on Ice، برای تمامی شرکت‌کنندگان از سراسر جهان در سال 2024 آزاد است.


به گزارش گالری آنلاین، این فراخوان برای همه معماران، دانشجویان معماری، معماران منظر، طراحان داخلی، هنرمندان و طراحان صنعتی که دارای نمونه کار اثبات شده از کار طراحی هستند، آزاد است. هدف این مسابقه تشویق و تشکیل تیم های چند رشته ای است.

سه تیم به عنوان برنده مسابقات انتخاب خواهند شد. تیم های برنده به Winnipeg دعوت می شوند تا به تکمیل پروژه های خود و نصب آن در مسیر رودخانه Nestaweya کمک کنند. سفر تنها در صورتی مجاز خواهد بود که مطابق با دستورات بهداشت عمومی در زمان رویداد باشد. چندین روز فعالیت پیرامون کلبه های جدید با تیم های طراحی و ساخت، برنامه ریزی خواهد شد.

بودجه برای ایجاد و ساخت هر پروژه 16500 دلار (CAN) است.

این بودجه به روش زیر تقسیم می شود:

• تا 3500.00 دلار برای پاداش طراحان.

• تا 7500.00 دلار (با احتساب مالیات) برای خرید مواد و/یا استخدام مشاوران لازم برای اجرای پروژه. این بودجه به طور مشترک توسط The Forks و طراح مدیریت می شود.

• تا 4000 دلار برای هزینه های نیروی کار برای ساخت پروژه.

• تا 1500.00 دلار برای مدیریت ساخت و ساز که توسط The Forks انجام شده است.

کلبه ها یا تاسیسات گرمایشی انتخاب شده در نوامبر 2023 به عموم مردم اعلام خواهند شد.

این مسابقه که در سال 2009 آغاز شد، طراحی و هنر کلاس جهانی را با زمستان های معروف Winnipeg ادغام کرده است. همچنین این مسابقه آثاری از سراسر جهان داشته است و توجه نشریات و جوایز معماری بین المللی و همچنین تحسین روزنامه هایی مانند نیویورک تایمز را به خود جلب کرده است.

Warming Huts یک مسابقه آزاد است که توسط انجمن معماران Manitoba حمایت می شود. پس از ارسال آثار، یک هیئت داوران نابینا طرح‌هایی را انتخاب می‌کنند که به بهترین وجه «طراحی، صنایع دستی و هنر را پوشش دهند».

هزینه ورودی: رایگان


مهلت ثبت نام: 3 اکتبر 2023 (11 مهر 1402)

اعلام نتایج: 9 نوامبر 2023


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi