چهارمین فراخوان موزه احساسات

به عنوان بخشی از یک سری مسابقات سالانه معماری، مسابقه موزه احساسات از شرکت کنندگان می‌خواهد که از معماری به عنوان ابزاری برای نشان دادن احساسات مختلف استفاده کنند.


به گزارش گالری آنلاین، شاید در هنگام ورود به یک ساختمان به احساسی که در شما ایجاد می‌شود فکر نکنید، اما معماری همیشه تاثیر زیادی بر احساسات داشته است. فضاهای مختلف طوری طراحی شده است که ساکنان آن چیزهای متفاوتی را احساس کنند. دفاتر می توانند به شما احساس انرژی و بهره وری، گالری های هنری، احساس متفکرانه و کنجکاوی و موزه ها احساس آرامش و جذابیت بدهند. هر کدام از این فضاها کاملاً با یکدیگر متفاوت و بسیار فراتر از یک ساختمان هستند.

از شرکت‌کنندگان خواسته می شود موزه ای طراحی کنند که شامل دو سالن مجزا باشد که احساسات متضاد را به نمایش بگذارد - یکی القا کننده احساسات منفی و دیگری القا کننده احساسات مثبت.

شرکت کنندگان در انتخاب احساسات خاصی که با طرح های خود تحریک می کنند آزادند - ترس، خشم، اضطراب، عشق، شادی، خنده و غیره. هدف موزه احساسات، استفاده از معماری به عنوان ابزار اولیه برای ایجاد حالات احساسی از طریق در نظر گرفتن مقیاس فضاها، سفر در فضا، رنگ، نور و انتخاب مواد است.

از آنجایی که این یک مسابقه ایده است، شرکت کنندگان در انتخاب هر مکان سایت، واقعی یا خیالی، و همچنین اندازه ساختار خود آزادند.

موزه احساسات / ویرایش شماره 4 یکی از مسابقات بی صدا Buildners است که در آن شرکت کنندگان باید ایده های خود را بدون استفاده از متن به اشتراک بگذارند. مفهوم طراحی و تفکر پشت آن همه باید تنها از طریق استفاده از تصاویر بصری منتقل شود.

جوایز:

سه برنده پروپوزال، دو برنده جایزه ویژه و شش جایزه افتخاری انتخاب خواهند شد. Bee Breeders در مجموع 7000 یورو به عنوان جایزه به برندگان مسابقه به شرح زیر اهدا می کند:

جایزه اول - 3000 یورو

جایزه دوم - 1500 یورو

جایزه سوم - 1000 یورو

و شش جایزه افتخاری

Buildner Student Awardا - 1000 یورو + 50 یورو کارت هدیه در ARCHIVE BOOKS

Buildner Sustainability Awardا - 500 یورو


هزینه ورودی:

• ثبت‌نام زودهنگام: 26 جولای الی 27 سپتامبر (4 مرداد الی 5 مهر 1402)

برای معماران / علاقه مندان / شرکت ها: 80 یورو (پکیج کامل جوایز) و 60 یورو (بدون جایزه پولی)

برای دانشجویان: 70 یورو (پکیج کامل جوایز) و 60 یورو (بدون جایزه پولی)

• ثبت‌نام به موقع: 28 سپتامبر الی 28 نوامبر (6 مهر الی 7 آذر 1402)

برای معماران / علاقه مندان / شرکت ها: 100 یورو (پکیج کامل جوایز) و 80 یورو (بدون جایزه پولی)

برای دانشجویان: 90 یورو (پکیج کامل جوایز) و 70 یورو (بدون جایزه پولی)

• ثبت‌نام دیرهنگام: 29 نوامبر الی 30 ژانویه (8 آذر الی 10 بهمن 1402)

برای معماران / علاقه مندان / شرکت ها: 120 یورو (پکیج کامل جوایز) و 90 یورو (بدون جایزه پولی)

برای دانشجویان: 110 یورو (پکیج کامل جوایز) و 80 یورو (بدون جایزه پولی)


مهلت ثبت نام: 30 ژانویه 2024 (10 بهمن 1402)

آخرین مهلت ارسال آثار: 4 مارچ 2024 (14 اسفند 1402)

اعلام نتایج: 16 اپریل 2024


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi