فراخوان مسابقه طراحی IDDA (SDC)

انجمن بین المللی طراحی داخلی (IIDA) فراخوان مسابقه طراحی دانشجویی (SDC) خود را برای سال 2024 اعلام کرده است.


به گزارش گالری آنلاین، مسابقه طراحی دانشجویی IIDA (SDC) از استعداد و ایده های طراحی جدید دانشجویان ِ طراحی در سراسر جهان که در حال حاضر عضو یک برنامه یا موسسه طراحی یا معماری داخلی هستند، استقبال می کند. این رقابت به متخصصان نوظهور این فرصت را می دهد تا کار خود را به نمایش بگذارند و در صنعت طراحی داخلی قرار بگیرند.

جایزه این مسابقه برای سال 2024 تقریباً 5000 دلار است. برندگان رتبه های اول، دوم و سوم توسط هیئت داوری متشکل از متخصصان طراحی داخلی و تجارت انتخاب می شوند که آثار را بر اساس نوآوری و خلاقیت، انسجام و عملکرد، تأثیر انسانی، برآورده شدن الزامات برنامه و ارائه اطلاعات، قضاوت خواهند شد.

هدف این مسابقه، طراحی چندین منطقه حیاتی (بحرانی) در کلینیک جدید کودکان واقع در Baltimore در Maryland است.

یک کلینیک مراقبت های اولیه اطفال جدید ساخته شده در بالتیمور، مریلند، در پاییز 2024 تکمیل خواهد شد. این کلینیک مراقبت های اولیه جامع اطفال را از بدو تولد تا سن 18 سالگی با امکاناتی برای درمان مشکلات رفتاری ارائه می دهد.

محدوده طراحی کلینیک شامل اتاق‌های معاینه، مناطق عمومی، اتاق‌های کار اداری و پزشک، دفتر مدیر، ایستگاه پرستار، سالن کارکنان، اتاق پزشکی، اتاق خاک، سرویس‌های بهداشتی خانواده و دستشویی کارکنان، فضای آموزش بیمار و فضای باز خواهد بود.

شرکت در این مسابقه، برای دانشجویان سراسر جهان که در حال حاضر عضو یک برنامه یا موسسه طراحی داخلی هستند، آزاد است.

شرکت کنندگان می توانند به صورت انفرادی یا تیمی با حداکثر پنج نفر وارد شوند.


هزینه ورودی:

• ورودی های فردی:

برای دانشجویان عضو IDDA مبلغ 35 دلار

برای افراد فاقد عضویت مبلغ 60 دلار

• ورودی‌های تیمی:

برای دانشجویان عضو IDDA مبلغ 50 دلار

(حداقل یک دانش آموز در تیم باید عضو دانشجویی IDDA باشد)

برای افراد غیر عضو مبلغ 90 دلار


مهلت ثبت نام: 9 ژانویه الی 20 فوریه 2024 (19 دی الی 1 اسفند 1402)

اعلام نتایج: بهار 2023


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi