دومین کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی در عصر تکنولوژی


http://www.2icseconf.com/uploads/poster20170813103635.jpg

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی کنفرانس، امروزه پیشرفت و توسعه کشورها درسطح کلان و سازمان ها در سطح خرد ، در گرو ارتقاء سطح دانش ، مهارت و فناوری است و بر همین اساس شاهد هستیم که اغلب کشورها و سازمان های پیشرو بیش از پیش توجه خود را به امر تحقیق و پژوهش معطوف داشته و رسالت تبیین جایگاه واقعی نتایج و پیشنهادات کاربردی پژوهش ها در سیر توسعه سازمانهای خود را عهده دار هستند.

باتوجه به اهمیت دانش علوم ، تکنولوژی و مهندسی در راستای تحقق اهداف ، نیاز به کارعلمی در ابعاد مختلف آن در سطح بین الملل وجود دارد. از این رو ، برگزاری دومین کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی در عصر تکنولوژی با هدف هم افزایی دانش و انتشار یافته های نو و بدیع در زمینه های مختلف علوم ، تکنولوژی و مهندسی در تاریخ 16 شهریورماه 1396 مطابق با 7 سپتامبر 2017 با هدف آشنایی و ارتباط میان اساتید ، پژوهشگران ، صاحب ­نظران ، متخصصان و علاقمندان به منظور تبادل جدیدترین دستاوردهای علمی و تجارب کاربردی و بررسی چالش­های علمی واجرایی در فرایند کاربرد آن از تمام مناطق جغرافیایی ، در سطوح محلی ، ملی ، منطقه ­ای و بین­ المللی با مشارکت دانشگاه های بین المللی و مراکز علمی ، پژوهشی در بروکسل - بلژیک برگزار می گردد.

هدف از برگزاری این کنفرانس ، بررسی شیوه های نوآورانه و ایده های جدید در حیطه های مختلف علوم و تکنولوژی و زمینه های بین رشته ای و بررسی چالش های علمی و اجرایی در فرایند کاربرد آنها از تمام مناطق جغرافیایی ، در سطوح محلی ، ملی ، منطقه ای و بین المللی می باشد.

دومین کنفرانس بین المللی علوم و مهندسی در عصر تکنولوژی از طرف بسیاری از دانشگاه ها ،سازمان ها و مجامع علمی حمایت علمی شده است ؛ و با افتخار اعلام می داریم ، دومین دوره این کنفرانس یک جامعه بزرگ ، بین المللی و دوستانه از پژوهشگرانی که علاقمند به اشتراک ایده هایشان هستند را شکل داده است.

در این راستا کمیته علمی واجرایی کنفرانس ، از تمامی اساتید ، پژوهشگران و مسئولان اجرایی دعوت می نمایند مقالات خود را که حاوی جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی در محورهای اصلی کنفرانس و یا زمینه های مرتبط می باشد به صورت فردی و یا با مشارکت گروهی به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند . علاوه براین ، علاقمندان به این حوزه می توانند بدون ارائه مقاله ، به عنوان شرکت کننده آزاد از این رویداد علمی استفاده کنند.

لازم به ذکر میباشد اولین دوره این رویداد در تاریخ 21 اسفند 1395 در وین - اتریش برگزار شد از اعضای کمیته علمی میتوان به جناب آقای دکتر علی اکبر عنایتی ، سید حسین بحرینی و چند تن از اساتید برجسته اشاره نمود .

محورهای کنفرانس:


تاریخ های مهم:

  • آخرین مهلت ارسال اصل مقالات10 شهریور 1396
  • آخرین مهلت ثبت نام نهایی13 شهریور 1396
  • برگزاری16 شهریور 1396


کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات

logo-samandehi