جین گنگ برنده جایزه معتبر معماری مارکوس ٢٠١٧


دانشکده معماری و برنامه ریزی شهری دانشگاه ویسکانسین اعلام کرد که "جینگنگ" مدیر استودیو گوانگ شیکاگو مفتخر به دریافت جایزه ۱۰۰۰۰۰ دلاری مارکوسدر سال ۲۰۱۷ شده است.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از زما، جایزه مارکوس در جهت حمایت از معماران و استودیوهای طراحی که در "مسیرعظمت" حرکت می کنند شکل گرفته است و دانشکده معماری و برنامه ریزی شهریدانشگاه ویسکانسین با حمایت حامیانش هر ساله آن را به دفتری که در این مسیر حرکتکند اعطا می کند.

جین گنگ در طی هفته های اخیر در صدر اخبار بوده است. پیش از اعلام این خبر اودر هفته گذشته شرکت او به عنوان یکی از ۷ شرکتی که از سمت ایالات متحده درنمایشگاه معماری ۲۰۱۸ ونیز شرکت می کنند انتخاب شد. در ماه اوت خبر همکاری او بامجمسه ساز مشهور نیک کیو در مورد پروژهHere Hear Chicagoدر اسکله نیروی دریایی امریکا درشیکاگو منتشر شد. در ابتدای تابستان هم او سرگرم افتتاحیه بلوک ۲و۳ موزه ملیساختمان بود.

هیئتداوران شامل فرانسیس برونت معاون ارشد علمی موسسه فناوری شیکاگو، جان زارنکیسردبیر مجله معتبرContract، آن ریسل باخ مدیر برنامه ریزی لیگ معمارینیویورک، دیوید مارکوس مدیر عامل شرکتMarcus Investmentsو رابرت گرین استریت ریاست دانشکده معماری و برنامه ریزی شهری دانشگاه ویسکانسیناو را از میان ۱۷ نامزد دیگر از ۴ قاره به عنوان برگزیده انتخاب کرده اند.


logo-samandehi