برگزاری 3 ورکشاپ در معاونت فرهنگی دانشگاه هنر

سه ورک شاپ روز پنج شنبه 28 بهمن ماه 95 در معاونت فرهنگی دانشگاه هنر برگزار خواهد شد.

به گزارش گالری آنلاین ، این سه ورک شاپ تحت عناوین "خلاقیت یا بیداری کودک درون"، " آشنایی با کاربرد اوریگامی در معماری" و "معرفی و انتخاب نرم افزارهای تخصصی معماری و گرافیک" به صورت رایگان برگزار میشود.

معرفی و انتخاب نرم افزارهای تخصصی معماری و گرافیک
پنجشنبه ۲۸ بهمن،‌ساعت ۵ بعد از ظهر

مروزه نیاز به یادگیری نرم افزارهای تخصصی در رشته های معماری و گرافیک به سرعت در حال رشد است. انتخاب بهترین نرم افزارها برای یاد گیری کاری دشوار است و نیاز به شناخت صحیحی از آن ها دارد.
در این ورکشاپ شما با کاربرد های اساسی و نقاط ضعف و قوت این نرم افزارها آشنا خواهید شد. نمونه کارهای انجام شده با آن ها را میبینید. با خروجی های خاص و کاربردی هر نرم افزار آشنا می شوید و درمیابید هر نرم افزار دقیقا به چه دلیل و برای چه کاری ساخته شده است.
شرکت کنندگان در پایان این ورکشاپ می توانند هر سوال و ابهامی که داشته اند را مطرح کنند و در نهایت تصمیم بگیرند مهم ترین نرم افزار هایی که در بهترین زمان ممکن در دوره تحصیل خود باید فرا بگیرند کدام است...
*شرکت در این ورکشاپ برای عموم آزاد و رایگان است.

آشنایی با کاربرد اوریگامی در معماری
پنجشنبه ۲۸ بهمن،‌ساعت 4 بعد از ظهر

در سال های اخیر اوریگامی و سوالاتی در ارتباط با استفاده از تکنیک های آن ذهن اغلب طراحان بخصوص معماران را مشغول کرده. متاسفانه پاسخ به این سوالات به دلیل محدودیت یا دسترسی سخت به منابع مناسب اوریگامی کار چندان راحتی نیست.
با شرکت در این ورکشاپ شانس این را خواهید داشت تا اولین بار با منابع دست اول و تخصصی در حوزه اوریگامی و معماری و با تکنیک های اصولی آن آشنا شوید.
همچنین در این ورکشاپ تصاویری که توسط استودیو اوریگامی بصورت اختصاصی تهیه شده ارایه می گردد. همینطور تصاویری از نمایشگاه های اوریگامی سراسر جهان از جمله ژاپن و کاربردهایش در معماری و صنایع دیگر.
شرکت در این ورکشاپ علاوه بر افزایش تواناییمان در کار با کاغذ درک تازه ای در ایجاد فرم و حجم بدست خواهد داد.
*شرکت در این ورکشاپ برای عموم،آزاد و رایگان است.

خلاقیت یا بیداری کودک درون
آشنایی با دوره تربیت مربی هنر کودک
پنجشنبه ۲۸ بهمن،‌ساعت 2:30 بعد از ظهر

"خلاقیت یا بیداری کودک درون"
گفتاری با موضوع:
اهمیتِ شناخت و توجه به کودک درون برای انگیختن و به فعلیت رساندن نیروی خلاقیت در آفرینش‌هنری
همراه با نمایشگاهی از نقاشی و دستنوشته های کودکان ونوجوانان...

"دوره ی جامع تربیت مربی هنرکودک"
با توجه به این که این دوره برای نخستین بار در مرکز آموزش های آزاد دانشگاه هنر برگزار می شود طی نشستی کوتاه محتوا و روند این دوره تشریح وبه علاقمندان معرفی خواهد شد.
*شرکت در این ورکشاپ برای عموم، آزاد و رایگان است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به و ثبت نام اینجا کلیک کنید.






logo-samandehi