پژوهشكده هنر برگزار می‌كند؛ سلسله درس‌گفتارهای نظریه و نقد هنر


گروه نقد و نظریه هنر پژوهشكده هنر، دومین نشست از «سلسله درس‌گفتارهای نظریه و نقد هنر» را دوشنبه دوم اسفند ماه در پژوهشكده هنر برگزار می‌كند.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگستان هنر، این درس‌گفتار با عنوان «واکاوی نظریه‌های هنر: رهیافتی معرفت‌‌شناسانه» است كه «سیدغلامرضا اسلامی» استاد دانشكده معماری دانشگاه تهران در این نشست سخنرانی می‌كند.

به نقل از پژوهشكده هنر، هدف از برگزاری این درس‌گفتارها بررسی گام به گام مسائل مهم حوزه نظریه، فرانقد، نقد هنر، تبیین پارادایم‌ها و رویكردهای نظریه و نقد در هنر و بازاندیشی مفاهیم و چالش‌‌های معطوف به این حوزه از مطالعات نظری هنر است. در هر نشست پس از ارائه بحث، به تناسب موضوع، کتاب‌ها و مقالات مهم مرتبط با مبحث از سوی سخنرانان معرفی خواهد شد. مخاطبان این درس‌گفتارها، پژوهشگران، مدرسان و دانشجویان دوره‌‌های تحصیلات تکمیلی در تمامی رشته‌ها و گرایش‌‌های هنر و حوزه‌‌های میان رشته‌ای مرتبط است.

این نشست روز دوشنبه، دوم اسفند ماه ۱۳۹۵، ساعت ۱۵ تا ۱۷در محل پژوهشكده هنر به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از تقاطع امام خمینی(ره)، جنب كوچه شهید حسن سخنور، پلاك ۲۹ برگزار می‌‌شود.

حضور در این درس‌گفتار برای تمامی علاقه‌مندان آزاد است.

logo-samandehi