فراخوان مسابقه Young Bird Plan

طراحی مفهومی سیستم رفت و آمد آرام کوهستان Dayang


هدف از این رقابت، به حداکثر رساندن نوآوری در بینش بین المللی و استفاده از منابع سایت به صورت خلاقانه است تا از توان بالقوه خود بهره ببرد.
به گزارش گالری آنلاین به نقل از سایت فراخوان، با طراحی یک سیستم ترافیکی آهسته، ما امیدواریم که منطقه کوه دایانگ را تبدیل به یک منطقه کوهنوردی برای پیاده روی در شهر کند که ممکن است ارتباط میان مناطق مختلف عملیاتی را تقویت کند، احساس انزوا را در کوه دایانگ و سایر مناطق کاهش و به بهبود استانداردهای زندگی مردم کمک کند.
مشکلات موجود و کیفیت فضایی شهری باید کاملا در نظر گرفته شود و در حین طراحی به طور دقیق در نظر گرفته شود. طراحان باید اطمینان حاصل کنند که طرح هایشان منطقی و عملی هستند. انتظار می رود که طرح ها کیفیت را بهبود بخشیده و تصویر نام تجاری کوهستان Dayang را ارتقا دهند.
طرح باید در سه ورق A2 عمودی (با حاشیه صفحه 10 میلیمتر) ارائه شود و شامل موارد زیر باشد:
متن توصیفی شامل شاخص های اقتصادی با حداکثر 300 واژه انگلیسی (به جز یادداشت ها)؛
-شماره ثبت نام. باید در گوشه بالا سمت راست ورق قرار گیرد، در فونت Arial 20pt؛
طرح باید شامل شرح طراحی، طرح سایت، تجزیه و تحلیل طرح سایت و جریان ترافیک، طراحی گره، ارتفاع، بخش، اندازه گیری محور یا طراحی چشم انداز، طراحی تکامل برنامه، نمودار تحلیل مفهوم، ارائه برای فضای مختلف و سایر جزئیات باشد.

یک طرح باید به ترتیب زیر باشد: عکس 1 باید شامل توضیحات طراحی و تجزیه و تحلیل کلی باشد؛ عکس 2 باید حاوی جریان ترافیک و تجزیه و تحلیل گروه های مختلف جمعیت باشد. عکس 3 باید شامل طراحی چشم انداز، تحلیل دیگر، طراحی گره و سایر جزئیات باشد.
جایزه: 20،298.00 دلار آمریکا

مهلت ثبت نام: 30 سپتامبر 2018 (8 مهر 97)
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi