فراخوان رقابت طراحی منطقه تفریحی سبز

مرکز MetaFin با همکاری Desall از طراحان دعوت می کنند تا یک ایده جدید برای یک منطقه تفریحی سبز که قرار است در آینده ای نزدیک ساخته شود، پیشنهاد کنند.

به گزارش گالری آنلاین، این رویداد به دنبال یافتن ایده برای ایجاد منتطقه ای است که خانواده ها بتوانند در آن جمع شوند، کودکان بازی کنند و منطقه هایی برای ورزش، فعالیت فرهنگی و برگزاری رویداد انجمن های مختلف داشته باشد. MetaFin گروهی است که 40 سال در شاخه خرید و فروش، تدارکات و حمل و نقل محصولات غذاهای دریایی منجمد مشغول فعالیت است.

آنها علاوه بر خدمات لجستیکی متناسب با نیازهای مردم بهترین محصولات صید شده در هر دریایی را انتخاب و ارائه میکنند. اهداف این گروه همواره متمرکز بر حفاظت از محیط زیست با استفاده از انرژی حاصل از منابع تجدید پذیر (پانل های خورشیدی) است.

مساحت اختصاص یافته برای این پروژه در محدوده شهرداری مارکون، در ونیز (ایتالیا) واقع شده است و در مساحتی حدود 20 هزار متر مربع امتداد دارد که بخشی از آن برای پارکینگ محفوظ خواهد بود. برنامه ریزی منطقه و نشانه های مختلف را می توانید در فضای موجود در General-layout.PDF در فایلهای Material پیدا کنید. این منطقه در طول سال باز خواهد بود. علاوه بر کارکرد اصلی یک منطقه تفریحی و تجمع برای خانواده ها و کودکان، همچنین میزبان برنامه ها، نمایشگاه ها و نمایش هایی خواهد بود که در سالن آمفی تئاتر و سایر فضاهای اختصاصی برگزار می شود.

در طرح مشخص کنید پیاده راهها و سایر عناصر مبلمان یا کاربردی (چراغ، سطل، نیمکت و غیره) چگونه خواهند بود.

جایزه:

طرح برتر: 5000 یورو

مهلت ثبت نام: 9 سپتامبر 2019 (18 شهریور 98)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi